خرید قمقمه کوهنوردی

0

خوردن آب بسیار برای کلیه ها مفید است و پزشکان توصیه می کنند در طول روز برای جوان سازی پوست آب زیاد بنوشید. برای نوشیدن آب در هر مکانی شما نیاز به یک قمقمه مناسب دارید تا آب را در درون آن نگهداری کنید. قمقمه ها انواع مختلفی دارند. قمقمه کوهنوردی یکی از انواع قمقمه است که شما به آن حتما نیاز خواهید داشت.

مشاهده قیمت و خرید

هنگام خرید قمقمه کوهنوردی به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید قمقمه کوهنوردی به چه نکاتی توجه کنیم؟

حجم و اندازه قمقمه کوهنوردی

با انتخاب اندازه ی مناسب قمقمه کوهنوردی می توانید وسایل بیشتری را داخل کوله تان قرار دهید و لوازم بیشتری را با خود جا به جا کنید. قمقمه ها معمولا با ظرفیت ۷۵۰ میلی لیتر در بازار وجود دارد. برخی از قمقمه ها برای کسانی که قصد پیاده روی تند دارند؛ طراحی شده است و حجم کمی دارند. این قمقمه ها بر روی کمر آن ها قرار می گیرد. اگر شما قصد دارید مسافت طولانی را طی کنید احتیاج به یک قمقمه کوهنوردی با ظرفیت زیاد خواهید داشت تا تشنگی شما در طول مسیر بر طرف شود.

جنس قمقمه کوهنوردی

قمقمه ها به صورت پلاستیکی، شیشه ای، استیل و … ساخته می شود. جنس پلاستیک سبک است و به راحتی جا به جا می شود. دچار ترک خوردگی نمی شود و استحکام مناسبی دارد. شست و شوی سختی دارند و مواد روی آن باقی می ماند. همچنین در طی زمان ممکن است رنگ زرد به خود بگیرند و مایع داغ هم نمی توان داخل آن ها ریخت. قمقمه های استیل و آلومینیوم در بازار طرفداران خاص خودش را دارد. آلومینیوم سبک است و جا به جایی آن آسان تر است. در برخی از جنس ها ممکن است؛ بوی مایع قبلی را به خود بگیرد. همچنین انتقال حرارت در این نوع قمقمه ها بسیار بالا است. قمقمه های شیشه ای نیاز به دقت زیادی در نگهداری دارند. شما می توانید با این قمقمه ها مایع داخل آن را مشاهده کنید. وزن زیادی نسبت به قمقمه ی آلومینیومی دارد و امکان شکستن آن ها هم بالا است.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.