خرید ماساژور دستی

0

ماساژ احساس بسیار خوبی دارد. درد را تسکین می دهد و با تحریک گردش خون و لنف به تامین اکسیژن و مواد غذایی به بافت ها کمک می کند. اختلالات خواب را درمان می کند و باعث تقویت روحیه ی شما خواهد شد. یک دستگاه ماساژور دستی می تواند همه ی این کار ها برای شما انجام دهد. هنگام خرید ماساژور حتما به طراحی و ویژگی آن توجه کنید تا در هنگام استفاده از دستگاه بتوانید در اطراف نقاط درد به راحتی حرکت کنید.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای انتخاب ماساژور 

نکاتی برای انتخاب ماساژور 

شکل و وزن : این دو مورد برای ماساژور دستی بسیار مهم است. وزن هر ماساژور دستی،  به دلیل و مکان استفاده ی آن بستگی دارد. به عنوان مثال  برای ناحیه ی کمر شما به ماساژور بزرگتری نسبت به انگشتان پا نیاز دارید. همچنین یک ماساژور لرزشی دستی سنگین شما را زود خسته می کند. همچنین اگر ماساژور شما دسته دارد به طول دسته توجه کنید چرا که دسته ی نامناسب امکان ماساژ برخی نقاط را از شما می گیرد.

سرعت و صدا : این ویژگی در ماساژور های برقی دستی باید بررسی شود. بیشتر ماساژور های برقی قابلیت تنظیم سرعت دارند و شما می توانید با دکمه یا صفحه ی لمسی سرعت آن را تغییر دهید. ماساژور های برقی با قدرت و توان بالا معمولا سر و صدای زیادتری نسبت به بقیه تولید می کنند. البته به تازگی ماساژور هایی هستند که این سر و صدا را ندارند. قیمت این نوع از ماساژور ها از بقیه گرانتر است.

سیم دار یا بی سیم : ماساژور دستی که با برق کار می کند ممکن است شارژی باشد یا با برق مستقیما کار کند. ماساژور شارژی قابلیت حمل آسان دارد ولی باید به توان باتری برای نگه داشتن برق هم توجه کنید. از خریدن ماساژوری که شما را مجبور می کند مرتبا آن را شارژ کنید پرهیز کنید؛ چرا که در اثر شارژ کردن مکرر و طولانی عمر دستگاه کم می شود و شما مجبور به خریدن دوباره ی دستگاه می شوید.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.