خرید گیره فرم دهنده و کوچک کننده بینی

0

کوچک کردن بینی های گوشتی و بزرگ، دغدغه بسیاری از افراد در دوران بلوغ و پس از بلوغ است. بعضی اوقات هم شرایط به گونه ای رقم می خورد که افراد نتوانند با استفاده از عمل های جراحی و پلاستیک بینی خود را عمل کرده و به فرم دلخواه در آورند. عواملی مثل ترس از عمل، ترس از درد، وجود خطای پزشکی، ترس از خراب شدن احتمالی فرم بینی و حتی ویروس کرونا، موجب شده که بسیاری از افراد عطای جراحی های بینی را به لقایش ببخشند و در خانه بمانند. اما راه چاره چیست؟ گیره فرم دهنده و کوچک کننده بینی، یکی از ابزار های زیبایی است که برای فرم دهی بینی از کلیپ هایی استفاده می کند. همچنین گیره فرم دهنده و کوچک کننده بینی، برای بالا رفتن بینی و کم کردن برجستگی بینی استفاده می شود.

مشاهده قیمت و خرید

ویژگی های گیره فرم دهنده و کوچک کننده بینی

ویژگی های گیره فرم دهنده و کوچک کننده بینی

  • با توجه به شکل و ساختار خارجی بینی طراحی شده است. با استفاده از نیروی عمل فیزیکی خارجی، به آرامی بینی شما تنظیم می شود و بافت نرم بینی اصلاح می شود.
  • صاف کننده نرم سیلیکون از پایه استیل ضد زنگ سیلیکون با کیفیت بالا استفاده می کند. این ابزار به بینی شما آسیب نمی رساند و بر نحوه تنفس ، غذا خوردن، کار و … تأثیری ندارد.
  • شما فقط باید ۱۰-۳۰ دقیقه در روز از آن استفاده کنید.
  • برای استفاده در بیشتر اوقات فراغت شما مانند تماشای تلویزیون ، کتاب خواندن ، نظافت منزل و … مناسب است.
  • صاف کننده پل بینی با سیلیکون نرم، دارای وزن سبکی است و در عین حال کوچک و همراه با درد نیست. مناسب با اندازه های مختلف بینی است.
  • گیره های بینی از مواد غضروفی شکل تشکیل شده است. قابل انعطاف است و می تواند به راحتی شکل بگیرد.

لطفا در صورت احساس ناراحتی ، بلافاصله استفاده را متوقف کنید. البته در مرحله اول، استفاده از آن کمی ناراحت کننده است. اما اگر احساس درد ادامه دار بود، حتما از یک پزشک یا متخصص زیبایی کمک بگیرید.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.