خرید ماسک زغال

0

پوست شما به مراقبت های ویژه ایی نیاز دارد تا زیبایی و طراوت خود را از دست ندهد. یکی از روش های جوان سازی استفاده از ماسک زغال است. این ماسک آلودگی ها و میکروب های روی پوست شما را از بین می برد و حتی آکنه ی پوست شما را بهبود می بخشد. همچنین یک ماسک زغالی خوب از مواد گیاهی درست شده است و دارای مواد شیمیایی نیست.

مشاهده قیمت و خرید

ویژگی های ماسک زغال خوب

ویژگی های ماسک زغال خوب

  • ماسک باید با پوست شما سازگاری داشته باشد. پس بهتر است قبل از استفاده کمی از آن را زیر چانه یا روی گونه هایتان امتحان کنید تا اگر حساسیتی داشتید مطلع شوید. پس از استفاده از ماسک زغال پوست شما نباید خیلی قرمز شود یا جوش بزند. شاید در اولین استفاده این علایم پدیدار شود ولی این علایم نباید شدید باشند؛ به طوری که موجب سوختگی پوست شما شود.
  • ماسک باید بتواند چربی پوست شما را متعادل کند و چربی های اضافی را از بین ببرد. این ویژگی ماسک باعث می شود؛ پوست شما سفت شود و گرد و غبار روی پوست از بین برود.
  • برخی از ماسک های موجود بوی بسیار شدیدی دارند که به سلامتی شما آسیب می رساند. سعی کنید ماسکی خریداری کنید که در آن الکل یا عطر خوب وجود داشته باشد تا موجب حساسیت برای شما نشود.
  • وقتی صورت خود را کاملا شسته اید، باید تمام آلودگی های ناشی از هوا یا محیط زیست روی پوست شما بوده است پاک شود و نباید روی صورت شما پس مانده ایی باقی بماند. پس از شست و شو هم ماسک زغال باید به پوست شما احساس شادابی و طراوت بدهد.
  • اگر پوست صورت شما چرب است، ماسکی خریداری کنید که حاوی خاک رس باشد. برای پوست های حساس از ماسک زغالی استفاده کنید که دارای موادی مثل روغن زیتون و اسید هیالورونیک باشد.

قبل از استفاده از ماسک بهتر است از یک پاک کننده ی ملایم برای شست و شویی پوستتان استفاده کنید تا کاملا صورت شما تمیز شود. همچنین برای باز کردن منافذ پوست از یک لایه بردار مناسب استفاده کنید. این کار اثربخشی ماسک زغال را بیشتر می کند.

مشاهده قیمت و خرید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.