خرید مچ بند طبی

0

افرادی که زیاد با رایانه کار می کنند یا معلمانی که ورقه های کلاسی را تصحیح می کنند و حتی آرایشگران بعد از مدتی ممکن است دچار درد در قسمت مچ دست شوند. همچنین افرادی که عادت دارند هنگام خواب دست خود را زیر سرشان بگذارند هم دچار این عارضه خواهند شد. بهترین راهکار برای درمان مچ درد مراجعه به پزشک و خریدن یک مچ بند طبی است. مچ بند طبی علاوه بر آنکه می تواند درد دست شما را کاهش دهد می تواند برخی از عادت های غلط شما را هم اصلاح کند.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای انتخاب مچ بند طبی 

نکاتی برای انتخاب مچ بند طبی 

انواع مچ بند : مچ بند طبی به انواع مچ بند پس از عمل، انگشتی، ترکیبی و … تقسیم بندی می شود. مچ بند پس از عمل بعد از عمل برای بیمار تجویز می شود. از نوع های دیگر بزرگتر است و به دلیل اینکه دست نباید بعد از عمل حرکت چندانی داشته باشد؛ انعطاف پذیری کمی دارد و مچ دست را ثابت نگه می دارد. همچنین با این نوع مچ بند نمی توان ورزش و کار های سنگین انجام داد. مچ بند ترکیبی هم معمولا برای افرادی که جراحی انجام داده اند تجویز می شود و شست شما را ثابت نگه می دارد. مچ بند های قابل تنظیم به عنوان یک حمایت کننده در برابر آسیب های آینده است. درد را تسکین می دهد و قابل تنظیم است. همچنین از موادی ساخته شده که انعطاف پذیر هستند و شما می توانید کار های رومره را انجام دهید.

اندازه و جنس مچ بند : اندازه مچ بند طبی باید با اندازه ی دستان شما یکی باشد. استفاده از مچ بند کوچکتر یا بزرگتر می تواند علاوه بر آنکه بیماری شما را بهبود نبخشد، می تواند باعث بروز عارضه های دیگر شود؛ پس در انتخاب اندازه مچ بند دقت لازم را داشته باشید. مچ بند های طبی با جنس های الاستیک، کش و … وارد بازار می شوند که معمولا انتخاب جنس آن به عهده ی خود خریدار است.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.