خرید مالت گربه

0

اگر شما از گربه مراقبت میکنید یا گربه ای را به سرپرستی قبول کرده اید باید بدانید که گربه یک حیوان بسیار تمیز است که در روز اکثرا وقت خود را صرف تمیز کردن خود میکند.
به همین منظور لیسیدن خود باعث میشود که مو ها و خز ها وارد دستگاه گوارشی آنها شود و مشکلاتی را برای این حیوان بوجود بیارود.

مشاهده قیمت و خرید

اگر این مو ها از بدن گربه خارج نشود چه اتفاقی میفتد؟

اگر این مو ها از بدن گربه خارج نشود چه اتفاقی میفتد؟

گربه بصورت طبیعی با هضم ، دفع و استفراغ این مقدار مو را بیرون میریزد ولی ممکن است باعث ایجاد گره سفت و بزرگ شود و در نتیجه گلوله مویی و هیربال در گربه ایجاد میکند. در این صورت نیاز به درمان دارد.
ولی شما میتوانید از بروز این مشکلات با تهیه مالت گربه جلوگیری کنید.

مالت چیست و چه کاری انجام میدهد؟

خمیر مالت مانند خمیر دندان در اشکال ، وزن ها ، طعم های مختلف تهیه میشود. این محصول معمولا از روغن های گیاهی ، عصاره مالت ، فیبر و محصولات لبنی و مخمر درست شده است همچنین ویتامین ها ، رنگ خوراکی و نگهدارنده نیز به آنها اضافه میشود. ما ماده اصلی آن مالت است زیرا با غذای گربه متناسب است و گربه به خوردن آن علاقه دارد.

مشاهده قیمت و خرید

مالت گربه در کل چه ویژگی هایی میتواند داشته باشد؟

تشکیل شده از مواد گیاهی و مالت ، داشتن روغن و سلولز و چربی ، دارای چربی ، پروتئین ، فیبر خالص ، غنی شده با انواع ویتامین ها از جمله بی ۱۲ ، بی ۲ ، بی ۱ ، بی ۶ و… ، کمک کننده به ترشح معده و هضم گلوله مویی ، کمک کننده به ترشح روده و هضم گلوله مویی و…

چطوری به گربه مالت بدهیم؟

گربه در مصرف مالت واکنش های گوناگونی انجام میدهند ، شما میتوانید مستقیما یا با غذا مالت را به گربه بدهید یا حتی میتواند غذای تشویقی باشد.
مالت ها دستور مصرف های گوناگونی دارند ولی در کل میتوانید با توجه به مقدار مو گربه: کم مو بودن در هفته دوبار ، پور مو بودن در هفته ۴ بار و اگر ریزش دارد هر روز به آن مالت دهید و مقدار آن متغیر است ولی در کل اندازه نیم بند انگشت کفایت میکند.
در آخر گربه ها به دلیل لیسیدن خود و بلعیدن مو و خز نیاز به یک هضم کننده مناسب برای این ها را معده و روده خود دارند و مالت گربه بهترین گزینه است.

قیمت مالت گربه

قیمت این محصول حدودا بین ۳۰ تا ۱۱۵ ت می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.