خرید موتور دستگاه جوجه کشی

0

دستگاه جوجه کشی امروزه کاربرد های فراوانی دارند به همین منظور در خرید این دستگاه ها باید حتما به موتور آن نیز توجه کنید. اگر موتور دستگاه های جوجه کشی نامناسب و بی کیفیت و دارای چرخ دنده های نامناسب باشد به مرور زمان دچار شکستگی شده و ضر هایی را متحمل می شوید.

مشاهده قیمت و خرید

انواع موتور های دستگاه جوجه کشی و مزیت های آنها

انواع موتور های دستگاه جوجه کشی و مزیت های آنها

موتور جوجه کشی جکی

این موتور تحمل وزن بالایی را دارد و به ندرت دچار شکستگی میشود. در این نوع موتور ها معمولا از یک قطعه مگنتی بری کنترل اتوماتیک چرخشی استفاده می شود. اصولا در دستگاه ها یک موتور جکی استفاده میشود. بازوهای این دستگاه راک دستگاه را بصورت نرم و گهواره ای حرکت میدهد. در کل عملکرد مناسبی دارد.

موتور سنکرون

این موتور یک آهن ربا می باشد که در آن میدان الکترومغناطیسی ایجاد میشود و در نتیجه میله چرخاننده موتور با سرعت ثابت و کند شروع به چرخش میکند. معمولا در این موتور ها از گیربکس نیز استفاده میشود تا سرعت چرخشی بسیار پایین باشد و در نتیجه احتمال جابه جایی تخم مرغ کم شود. معمولا چین سازنده این موتور ها می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

موتور های گیربکس دار

این موتور از چرخ دنده هایی با جنس فولاد و ۴ گیربکس ساخته شده به همین منظور چرخ دنده های بسیار قوی دارد که کمتر دچار شکستگی و ضرب دیدگی میشود. این موتور ها در قدرت های مختلف تولید شده و به دلیل اینکه این موتور ها از گیربکس های مقاوم و کاملا مناسب استفاده شده است و به همین منظور قابلیت چرخش راک هایی که تحمل ۱۴۰ کیلوگرم وزن تخم مرغ را دارند مناسب است و به نوعی تضمین میشود.

ویژگی های موتور های دستگاه جوجه کشی

مصرف برق کم ، چرخش تخم ها با سرعت کم و در نتیجه تخم ها بدون جابه جایی و صدمه میمانند ، چرخش دو طرفه ، تحمل وزن بالا (۱۴۰ کیلوگرم) ، دوام بالا و جنس مناسب چرخ دنده ها ، در این موتور ها یک خازن قراردارد که در اثر جریانات برق از سوختگی موتور جلوگیری میکند و….
در بعضی از ماشین های جوجه کشی خارجی از جک برای سیستم چرخاننده بجای موتور الکتریکی استفاده شده و این یک مزیت عالی می باشد. زیرا قدرت تحمل سنگینی در جک ها بالا است.
در کل اگر شما میخواهید دستگاه جوجه کشی تهیه کنید حتما به نوع دستگاه و ساختگار آن توجه کنید در غیر این صورت متحمل ضرر هایی خواهید شد.

قیمت موتور های دستگاه جوجه کشی

قیمت این محصول حدودا بین ۱۵۰ تا ۶۰۰ ت میباشد.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.