خرید مینی فرز

0

دستگاههای مینی فرز می توانند پردازشی در مقیاس کوچک را به سبک صنعتی، برای استفاده در منزل یا کارگاه ارائه دهند. اگرچه این ماشین ها اقتصادی نیستند، اما عملکردهای قدرتمندی دارند که نمی توان آنها را با ابزارهای ساده و ارزان دیگر مقایسه کرد. چه برای تکنسین های فریلنسینگ، چه طراحان خانه و چه علاقه مندان به هنر و… دستگاه های مینی فر،  برای اجرای پروژه ها بسیار ارزشمند است و در طولانی مدت می تواند هزینه و زمان ارزشمند شما صرفه جویی کند.

مشاهده قیمت و خرید

ملاحظات خرید مینی فرز

ملاحظات خرید مینی فرز

فاکتورهای مختلفی که در هنگام انتخاب مناسبترین دستگاه فرز مینی باید در نظر گرفته شود عبارتند از اندازه ، موقعیت میز قابل تنظیم ، گیره برای نگه داشتن مواد در محل ، دامنه سرعت ، قدرت موتور و اسب بخار ، عمق اسپیندل ، گشتاور  و فاصله بین میز و سر. علاوه بر این آیا می خواهید از عملکردهای مختلف دیگری مانند پمپ خنک کننده ، میز کار کمکی برقی یا روشنایی داخلی استفاده کنید؟ در این صورت هرچه کاربرد و قابلیت بیشتری بخواهید، باید هزینه بیشتری نیز پرداخت کنید.

جرم و استحکام: اگر دستگاه شما فاقد سختی کافی باشد، در استفاده از برش اندازه و سرعت پردازش محدود خواهید شد.

اسپیندل دستگاه تراشکاری مینی : قلب هر دستگاه شافت اصلی است. به عنوان مثال یک RF-45 به طور معمول، با حداکثر ۱۶۰۰ دور در دقیقه بر روی اسپیندل محدود می شود. برای فولاد، این موضوع خوب است. اما برای آلومینیوم و سایر مواد نرم افزاری کافی نیست. برای اطمینان ، شما می توانید این مواد را به خوبی پردازش کنید ، اما زبری سطح و سرعت پردازش شما در مقایسه با یک اسپیندل بهتر محدود خواهد شد. بعلاوه ، باید از میزان صدای گیربکس در این ماشین ها اطمینان کرد!

همه  نسبت دنده ها برای دور اسپیندل کنترل شده چندان مساعد نیستند و درایو تسمه با ۲ نسبت قرقره می تواند منحنی گشتاور وسیع تری را بدست آورد.  توجه کنید که یک روش خوب برای تسلط یافتن بر مشخصات اسپیندل مینی فرز مناسب، تهیه لیستی از عملیات ماشینکاری است.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.