خرید زباله محو کن

0

یکی از وسایلی که در کشور های توسعه یافته زیاد استفاده می شود؛ دستگاه زباله محو کن است. زباله محو کن زمان از بین رفتن مواد را سریع تر می کند و از فعالیت باکتری ها و عوامل بیماری در محل جلوگیری می کند. با استفاده از زباله محو کن شما به محیط زیست هم کمک کرده اید. چرا که با استفاده از این دستگاه سوزاندن زباله ها در محیط صورت نمی گیرد و کربن دی اکسید و سوخت های مضر دیگر وارد هواکره نمی شود. در برخی از کشور ها استفاده از زباله خرد کن برای شهروندان اجباری می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

برای خرید زباله خرد کن به چه نکاتی توجه کنم؟

برای خرید زباله خرد کن به چه نکاتی توجه کنم؟

یکی از موارد بسیار مهم توجه به توان موتور دستگاه است. اندازه ی توان موتور روی قیمت کالا بسیار اثر می گذارد. یکی از مواردی که روی موتور دستگاه می تواند تاثیر داشته باشد گنجایش مخزن است. هر چه قدر زباله ای که در طول روز تولید می کنید بیشتر باشد باید به دنبال زباله محو کنی با ظرفیت و گنجایش باشید و همین ظرفیت بالا می تواند روی موتور و قیمت نهایی آن اثر بگذارد.

برخی از دستگاه های زباله خرد کن سر و صدای زیادی تولید می کنند و برای فضا های کوچک ممکن است مناسب نباشد و موجب آزار و اذیت شما شود. بنابراین هنگام خرید سر و صدای دستگاه را بررسی کنید. تیغه های زباله خرد کن به دلیل اینکه نقش مهمی در ریز کردن مواد و داخل کردن آنها  به فاضلاب دارد بررسی کنید. جنس و اندازه ی تیغه را قبل از خرید مورد بررسی قرار دهید. برخی از دستگاه ها تیغه هایی دارند که در دو طرف حرکت می کنند و اجازه نمی دهند هیچ زباله ای از دستشان فرار کند.

دهانه ی سینک و زباله محو کن باید با هم متناسب باشند و به راحتی در محل قرار گیرد. از خرید زباله خرد کن هایی که با به دهانه ی سینک شما نمی خورد اجتناب کنید.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.