خرید ناخن گیر سگ و گربه

0

همواره برای دارندگان سگ و گربه پیش آمده که موقع بازی کردن با حیوان خانگی شان توسط ناخن حیوانشان آسیب دیده باشند یا اینکه طریقه ی راه رفتن حیوانشان درست نباشد. این مشکلات میتواند ناشی از بلند بودن ناخن حیوان شما باشد به همین منظور باید با ناخن گیر سگ و گربه این مشکلات را میتوان حل کرد.

مشاهده قیمت و خرید

جنس ناخن گیر سگ و گربه از استیل ضد زنگ می باشد و مقاوم هستن به همین منظور ناخن گیر انسان مناسب این نیست.

ناخن گیر گربه و سگ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ناخن گیر گربه و سگ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

جنس تیغه ضد زنگ ، مناسب و با دوام بالا ، طراحی مناسب ، دارای صفحه ایمنی محافظ که از کوتاه شدن بیش از حد ناخن جلوگیری میکند.
برخی ناخن گیر های سگ و گربه دارای یک سوهان جهت صاف کردن یا صیقلی کردن ناخن ها دارند.
همچنین در هنگام خرید خان گیر سگ و گربه به کوچکی یا بزرگ بودن حیوان خود نیز توجه کنید.

چطوری ناخن سگ و گربه را بگیریم؟

توجه داشته باشید که ناخن سگ و گربه یک قسمت صورتی دارد و در این قسمت رگ های خونی جریان دارد و اصلا نباید این قسمت را کوتاه کنید.
برای گرفتن ناخن سگ باید به نکاتی از جمله: آرامش خود را حفظ کنید ، به آرامی با سگ رفتار کنید ، پنجه او را به آرامی گرفته و عصبی نباشید وگرنه سگ ها این را میفهمند.
برای گرفتن ناخن گربه به نکاتی از جمله: عادت دادن گربه از بچگی ، او را روی یک صندلی در یک اتاق کاملا آرام بنشانید ، هنگامی که او آرام و خوابالود هست را انتخاب کنید ، در نزدیکی پنجره یا جایی نباشید که حواس گربه تان پرت شود ، با پنجه های گربه به آرامی رفتار کنید و در صورتی که پنجه خود را کشید به آرامی آن را دنبال کرده و به آرامی با آن تماس داشته باشید ، آشنا کردن آن با صدای ناخن گیر ، هر ده تا ۱۵ یکبار ناخن گربه را میتوانید کوتاه کنید.
در هنگام گرفتن ناخن گربه و سگ پنجه  آن ها را کمی فشار داده تا ناخن آنها بیرون بزند.
در آخر کوتاه کردن ناخن سگ و گربه لازم می باشد و از مشکلات جلوگیری میکند و به همین منظور داشتن یک ناخن گیر مناسب لازم می باشد.

قیمت ناخن گیر سگ و گربه

قیمت ناخن گیر سگ و گربه حدودا بین ۶۰ تا ۱۲۰ ت می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.