خرید نظم دهنده اداری

0

نظم دهنده اداری یکی از لوازم اداری برای ایجاد نظم در هر فضایی استفاده کردن از نظم دهنده است که هم به شما کمک میکند فضای کارتان شلوغ نباشد و دچار سردرگمی نشوید و هم اینکه به این کمک میکند که وسیله هایتان دم دست نباشد و باعث مشکلاتی نشود.
مثلا ممکن است شما در طول روز بخواهید از پونز در اداره خود استفاده کنید و اگر این وسیله روی میزتان باشد ممکن است مواقعی که حواستان نیست با آن برخورد کنید یا کسی اگر با کار شما آشنایی نداشته باشد برایش مشکل ساز شود. یا گاهی اوقات ممکن است در طول کار کردن دستتان یهو به یک وسیله مثل گوشی یا منگنه برخورد کرده و روی زمین بیفتد و از این قبیل مشکلات که با خرید نظم دهنده این مشکلات را ندارید.
نظم دهنده انواعی دارد و بستگی به استفاده شما دارد، اگر شما فقط میخواهید از وسایل اطراف میز خود راحت شوید که حجم بسیار کمی را اشغال میکند از نظم دهنده های کوچک میتوانید استفاده کنید مثلا گوشی را در یک قسمت آن قرار دهید، کاغذ روزانه، وسایل لوازم التحریر، وسایل اضافه و… را در هر قسمت آن قرار دهید.
نظم دهنده بسازید: لازم نیست حتما نظم دهنده بخرید و هزینه کنید، خودتان میتوانید یک نظم دهنده بسازید مثلا اگر وسایلی که میخواهید در نظم دهنده بگذارید زیاد و حجم زیادی میگیرد است میتوانید خودتان یا چوب یک قفسه بسازید یا در کنار میز خود چند قطعه چوب را کنار یکدیگر بگذارید و یک نظم دهنده کوچک و مقرون به صرفه بسازید.

مشاهده قیمت و خرید

انواع نظم دهنده اداری

انواع نظم دهنده اداری

نظم دهنده اداری کشویی

بارها پیش آمده که میخواهیم چند وسیله را در داخل کشو کمدمان بگذاریم و ممکن است بخاطر شلوغی داخل کشو وسیله مورد نظر را گم کرده به همین منظور میتوانیم برای کشوی اداره خود نظم دهنده کشو بخریم یا درست کنیم، به علت کوچک بودن قطعه‌های نظم دهنده کشو درست کردن آن کمی سخت و وقت گیر هست به همین دلیل بهتر است که نظم دهنده آماده بخریم.
همچنین شما میتوانید از یک وسیله که انواعی دارید را داخل نظم دهنده کشو بگذارید، مثلا اگر از هر وسیله انواعی دارید که میخواهید از کدام را در مکان گوناگونی بگذارید میتوانید از نظم دهنده کشو استفاده کنید و یا احساس میکنید در صورت تداخل دو وسیله ممکن است مشکلی پیش بیاید نظم دهنده کشو هر دوی آنها را از هم جدا میکند.

نظم دهنده دیوار آویز

 اگر فکر میکنید که روی میزتان جا مکانی نیست که بتوانید روی آن نظم دهنده بگذارید یا اگر فکر میکنید کشویتان بسیار شلوغ است یا اندازه کمی دارد میتوانید از نظم دهنده های دیواری نیز استفاده کنید که باعث زیباییمکان کاری شما نیز میشود.
نظم دهنده ها در انواع و اندازه های گوناگون در بازار موجود می باشد که شما با توجه به میزان نیازتان یا حجم محل اداره تان میتوانید آن ها را خریداری کنید و یا حتی درست کنید ، دقت کنید اگر وسیله ها یتان حجیم هستند میتوانید از قفسه ها و سبد ها یا کمد های کوچک نیز استفاده کنید که بتوانید از وسیله هایی که دست و پا گیر هستند راحت شوید.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.