خرید زیر مانیتوری

0

روزانه بسیاری از مردم از صفحه مانیتور استفاده میکنند. مانیتور به یکی از وسیله های لازم در خانه تبدیل شده است زیرا در هر خانه ای کامپیوتر موجود است.
شما در ارتفاعی که خود تنظیم کرده اید به مانیتور نگاه میکنید و ممکن است این ارتفاع درست نباشد. به همین دلیل باید یک وسیله این ارتفاع را درست نگه دارد.
تا به حال برای شما پیش آمده که به مدت طولانی با صفحه کامپیوتر کار کرده باشید و بعد از مدت ها گردن درد گرفته باشید؟ حتما از خود میپرسید به علت اینکه با کامپیوتر زیاد کار کردم ولی اینطوری نیست ، شما نتوانسته اید ارتفاع لازم و استاندارد مانیتور کامپیوتر را درست کنید به همین دلیل گردن شما در زاویه نادرستی قرار گرفته و در نتیجه به علت کار نادرست با اعضای بدن، اعضای بدن شما (گردن) آسیب دیده و در طولانی مدت آسیب میبیند.
به همین منظور زیر مانیتور میتواند این ارتفاع استاندارد را برای شما بوجود آورد.

مشاهده قیمت زیر مانیتوری

زیر مانیتور چیست؟

زیر مانیتور یک پایه نگه دارنده برای مانیتور است که این وسیله با پایه مانیتور فرق دارد. پایه مانیتور به خود مانیتور وصل است و مانیتور را در تعادلی نگه میدارد که بتواند روی سطحی بایستد. اما زیر مانیتوری مانند یک صندلی برای مانیتور است که برای کسانی که در اداره یا خانه به مدت طولانی از مانیتور استفاده میکند مناسب است.

جنس و متریال ساخته شده برای زیر مانیتوری از چیست؟

جنس و متریال ساخته شده برای زیر مانیتوری از چیست؟

زیر مانیتوری از متریال های گوناگون از جمله پلاستیک، فلز یا چوب ساخته می‌شود که هر کس با توجه به نیاز و سلیقه خود یکی را انتخاب میکند.
زیر مانیتور میتواند علاوه بر تنظیم ارتفاع برای ما کارهای دیگری نیز انجام دهد؛

مثلا داشتن یک کشو مناسب : یک کشو مناسب برای زیر مانیتوری میتواند یک ویژگی بسیار مفید باشد، مثلا شما میتوانید سی دی ویندوز، سی دی کارت گرافیک یا وسایلی از این قبیل که ممکن است آنها را گم کنید در آنجا بگذارید یا مثلا خودکار که همیشه لازم می باشد. زیر مانیتوری میتواند جایگاه مخصوص برای موبایل نیز داشته باشد.

انواع زیر مانیتوری

زیر مانیتوری ها پیشرفته

 زیر مانیتور های پیشرفته و هوشمندی هم قرار دارد که شما میتوانید از آن ها استفاده های زیادی کنید مثلا زیر مانیتور هایی که دارای پورت یو اس بی یا پورت آی او ایکس هستند استفاده کنید.

زیر مانیتوری شیشه ای

که از نظر ظاهری بسیار شیک و مدرن هستند  از دیگر مدل های زیر مانیتوری هستند.
زیر مانیتورهایی که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند بهترین گزینه هستند: شاید شما بخواهید میزتان را عوض کنید یا شاید قد شما و افراد خانواده تان که با کامپیوتر کار میکنید متفاوت باشد به همین منظور هر یک از شما به ارتفاع های متفاوتی نیاز دارید که مانیتور باید آن را رعایت کنید به همین منظور زیر مانیتور هایی که قابلیت تنظیم ارتفاع دارند برای این کار مناسب هستند.

از کجا بفهمیم ارتفاع مانیتور مناسب است؟

هنگامی که شما عمود به صفحه مانیتور نگاه میکنید باید نگاهتان به مرکز مانیتور باشد. چشم شما باید هم راستای بالای مانیتور باشد یا اندکی پایین تر از چشم باشد این پایین بودن به این معنی است که زاویه ی نگاه کاربر باین بین صفر تا ۳۰ درجه باشد.

خرید زیر مانیتوری

در آخر خرید یک زیر مانیتوری میتواند هم به مرتب بودن میز کامپیوتر شما کمک کند زیرا میتوانید وسایلی که هر دقیقه با آنها سر و کار دارید را در کشوی آن قرار دهید و هم اینکه میتوانید با پورت های آن گوشی تان را شارژ کنید و یا کارهای دیگه انجام دهید و از همه مهم تر برای سلامتی جسمانی تان مناسب است.
زیر مانیتوری در قیمت های مختلف از ۳۰ تا ۲۰۰ یا بالاتر حدودا موجود می باشد.

خرید زیر مانیتوری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.