خرید نورافکن دستی

0

نورافکن دستی یکی از مفیدترین ابزارهای کاوش در فضای باز است که می توانید برای کارهایی مانند ردیابی گوزن های زخمی و تعیین محل ماهیگیری شبانه آن را خریداری کنید. حتی نورافکن دستی یک وسیله ضروری در جعبه ابزار ماشین شما باید باشد. اگر راغب به خرید نورافکن های دستی هستید به نکاتی که در ادامه مقاله می آید حتما توجه داشته باشید.

مشاهده قیمت و خرید

راهنمای خرید نورافکن دستی

راهنمای خرید نورافکن دستی

کانون توجه نورافکن دستی

وجود یک کانون توجه مناسب در نورافکن دستی، بخش مهمی است که بر رضایت خریدار تاثیر خواهد گذاشت. وقت تاریکی با یک تلنگر ساده در سوئیچ یا کشیدن ماشه این دستگاه، می توانید اشیا، را در فاصله نزدیک و دور، در یک لحظه روشن کنید. با وجود طیف گسترده ای از سطح روشنایی و دامنه های این دستگاه ، باید بدانید که چه میزان روشنایی لازم دارید ، چه منبع تغذیه ای را ترجیح می دهید و چه اندازه ای از نورافکن دستی اعم از بزرگ یا کوچک را برای استفاده خود بهتر می دانید؟

روشنایی نورافکن دستی

میزان روشنایی عاملی است که بسیاری از مردم در انتخاب نور آن را از همه مهمتر می دانند طبق تعریف لومن، روشنایی واحدی از شار نورانی در سیستم بین المللی واحد است که برابر است با مقدار نوری که از یک زاویه جامد توسط منبع یک شدت کندل از همه جهت تابش می کند. هرچه لومن ها بالاتر باشد، پرتو نور بیشتر می شود. هرچه درجه لومن بالاتر باشد، هزینه بالاتری را برای خرید آن نورافکن دستی پرداخت خواهید کرد. اما توجه داشته باشید که روشنایی همیشه خوب نیست. اگر می خواهید چیزی را به وضوح در مسافت بسیار طولانی ببینید، چراغ قوه بسیار روشن برای شما بهترین است. اما چراغ های بسیار روشن می توانند کارهای دیگر را دشوار کنند. به عنوان مثال، وقتی خون از گوزن می رود؛ نوری که بسیار روشن باشد می تواند باعث شسته شدن همه چیزهایی شود که به آن تابانده می شود!!!! و قطره های خون کمتر قابل مشاهده می شوند.

منبع نیرو نورافکن دستی

اینکه چطور می خواهید نورافکن دستی شما روشن شود نیز فاکتور مهمی است. بیشتر آنها با باتری های قابل تعویض، باتری های قابل شارژ یا باتری ۱۲ ولت خودرو و از طریق آداپتور سیگار کار می کنند.

اندازه نورافکن دستی

اگر قصد دارید نورافکن دستی خود را برای چندین مایل در بیابان حمل کنید، قطعاً مدل کوچکتر بهتر است. از طرف دیگر، اگر می خواهید آن را در مواقع اضطراری در وسیله نقلیه خود حمل کنید و مکانی را برای نگهداری آن در نظر داشته باشید، یک چراغ قوه بزرگ متناسب با نیازهای شما است.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.