خرید هواکش خانگی

0

در محیط های مرطوب مثل حمام و دستشویی برای جلوگیری از رشد میکروب ها و تهویه هوا شما نیاز به یک هواکش دارید. همچنین هواکش از خراب شدن درب ها و رنگ های داخل حمام و دستشویی منزل تان جلوگیری می کند. برند های مختلف ایرانی و خارجی هواکش خانگی معمولا با هم تفاوت های زیادی ندارند و ممکن است در برخی از ویژگی ها دارای نقطه قوت یا ضعف باشند. همچنین هواکش ها به دو دسته ی صنعتی و خانگی تقسیم بندی می شوند که در ادامه ویژگی های لازم برای خرید هواکش خانگی را بررسی می کنیم.

مشاهده قیمت و خرید

ویژگی های یک هواکش خانگی 

ویژگی های یک هواکش خانگی 

اولین نکته برای انتخاب هواکش مشخص کردن سایز و اندازه ی هواکش است و این در هر مدلی از هواکش باید به آن توجه شود. اگر در حمام شما پنجره یا لوله ایی در سقف قرار دارد، می تواند هواکش را در آنجا نصب کنید. اندازه ی هواکش باید با اندازه ی پنجره شما متناسب باشد و هوای محیط را به راحتی تهویه کند. همچنین اگر لامپ اضافی در حمام دارید می توانید هواکش را به جای آن قرار دهید. با این کار دیگر شما به سیم کشی جدید برای هواکش نخواهید داشت.

قدرت مکش هواکش خانگی با حجم فضا مشخص کنید. این تطبیق باید به گونه ای باشد که در هر ساعت هواکش بتواند ۸ بار هوای فضا را تهویه کند. همچنین در برند خارجی قدرت مکش هواکش بر روی محصول با استفاده از معیار CFM مشاهده می شود که این معیار انتخاب شما را آسان تر خواهد کرد.

علاوه بر موارد گفته شده صدا یکی دیگر از نکاتی است که هنگام خرید هواکش خانگی باید به آن توجه کنید. موتور هواکش، محل قرار گیری دستگاه، دمپردار بودن و… از مواردی هستند که در صدای تولیدی هواکش نقش دارند. البته هواکش های جدید ژاپنی از سیستمی برخوردارند که صدا تولیدی را به حداقل می رسانند.

هواکش های تایمردار برای کسانی که فراموش می کند هواکش را خاموش کنند؛ انتخاب مناسبی است که برند های ایرانی هم در ساخت آن موفق بوده اند. اگر شما قصد دارید که از هواکش تایمردار استفاده نکنید؛ توصیه میکنیم که برند های خارجی را برای خرید انتخاب کنید.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.