راهنمای خرید پاک کن

0

راهنمای خرید پاک کن

پاک کن، در کنار مداد و خودکار، یکی از لوازم التحریر پرمصرف است.امروزه نه تنها پاک‌کن وسیله ای برای پاک کردن نوشته های؛ نوشته شده با مداد است؛ بلکه خیلی از افراد پاک‌کن را یک وسیله فانتزی می‌بینند تا حدی که خیلی از افراد مجموعه و کلکسیون پاک‌کن دارند.

امروزه خیلی از پاک‌کن ها طرح های فانتزی و زیبایی دارند که خیلی از افراد ترجیح میدهند آن ها را خریداری کنند اما آن قدر زیبا هستند دلشان نمی‌آید از آن‌ها استفاده کنند و می‌توان گفت، شاید این بیش از حد زیبا بودن یک پاک‌کن سیاست یک شرکت برای تولید پاک‌کن است که دلتان نیاید از آن استفاده کنید!!!

مشاهده قیمت و خرید

 

چهار نوع پاک‌ کن داریم که عبارتند از :

پاک کن‌ معمولی وینیل

از سخت‌ترین و درواقع بادوام‌ترین پاک‌ کن‌های بازار هستند.آن‌ها می‌تواند به خوبی جوهر خودکار و مداد را پاک کنند. یکی از خوبی‌های این پاک‌کن این است که پس از پاک کردن جرم آن، به صورت گلوله جمع می‌شود و شما می‌توانید به راحتی آن را تمیز کنید. یکی از بدی های این پاک‌کن این است که با کوچکترین فشاری که روی کاغذ بیاورید، آن را به راحتی پاره خواهد کرد. این نوع از پاک‌کن‌ها قیمت بالایی نسبت به پاک‌کن‌های دیگر دارند!!!!

پاک کن معمولی لاستیکی

همان پاک‌کن معمولی است که همه ما در دوران تحصیل حداقل یکی از آن‌ها را داشته ایم.نام دیگر آن پاک‌کن صورتی است. این پاک‍کن از بادوام ترین نوع پاک‌کن‌ها است. نوع قدیمی این پاک کن به شکل مستطیل و با ترکیب رنگ آبی و قرمز هنوز هم طرفداران پروپا قرص خود را دارد. ماده اصلی ساخت این نوع از پاک‌کن لاتکس یا صمغ گرفته شده از نوعی درخت خاص است.

پاک کن صابونی

با این که جنس آن از لاستیک است اما بسیار نرم و منعطف است. این پاک‌کن بیشتر مناسب هنرمندان است. شکل ظاهری آن‌ها که اغلب به صورت مستطیل است، باعث می‌شود، هنرمندان به‌ ویژه طراحان بتوانند، کوچک‌ترین اثر بین یک ناحیه کوچک مثل یک گوشه یا یک ناحیه بزرگ مثل صورت در نقاشی را به خوبی پاک کنند. پس میتوان گفت طرفداران اصلی این پاک‌کن هنرمندان هستند.

پاک کن خمیری

طرفداران این مدل پاک کن هم مثل پاک‌کن صابونی، هنرمندان و نقاشان هستند. این پاک‌کن بسیار خوش دست است. پاک کن‌های خمیری به راحتی می‌توانند موادی مانند گچ، زغال چوب و مدادهای رنگی را جذب کنند.

خب حالا که با انواع مدل های پاک‌کن و کاربرد های آن آشنا شده اید، میتوان پاک‌کن مورد نظر خود نسبت به نیاز خود انتخاب کنید.

پاک‌کن ها قیمت بالایی ندارند و به راحتی میتوانید آن ها را از لوازم‌التحریر‌ها و یا فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کنید.‌

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.