خرید پوشال بستر حیوانات

0

حیوانات خانگی نیز مانند ما انسان ها باید مکانی مناسبی برای کارهای روزمره خود داشته باشید به همین منظور داشتن یک بستر مناسب برای حیوانات ضروری می باشد. یکی از وسایل لازم برای داشتن بستری مناسب برای آنها پوشال بستر می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

پوشال بستر چکاری می‌کند؟

پوشال بستر میتواند ویژگی هایی از جمله پخش شدن بوی ادرار ، عفونت کردن حیوان ، زخمی شدن پوست ، راحتی در جمع کردن فضولات حیوانات ، داشتن یک محل زندگی تمیز و… داشته باشد.

انواع پوشال حیوانات

انواع پوشال حیوانات

  • پوشال بستر میتواند شامل پوشال آنتی باکتریال و وود استیک باشد.
  • پوشال آنتی باکتریال چوب مخصوص تکه تکه ای می باشد که توسط مواد ضد عفونی و آنتی باکتریال حمام و در آخر بسته بندی می شود. شما هر روزی قسمت هایی از پوشال که کثیف می باشد را تعویش کنید و هر هفته کلا پوشال را عوض کنید.
  • وود استیک مانند تکه چوب ها هستند ، از ویژگی های این نوع میتوان به جذب مناسب ادرار و  از بین بردن بوی ادرار اشاره کرد. شما هر ۳ روز یبار میتوانید قسمت هایی کثیف وود استیک را تعویض کنید.
  • وود استیک برای خرگوش بسیار مناسب است.
  • پوشال بستر برای تقریبا تمام حیوانات خانگی موجود می باشد

مشاهده قیمت و خرید

اگر از پوشال بستر استفاده نکنم چه میشود؟

اگر شما از وسایل دیگری مانند روزنامه ، کارتن ، خاک و ماسه و… استفاده کنید برای حیوان خود مشکلاتی از جمله مشکلات پوستی بوجود میاورید.
برای مثال اگر شما از روزنامه استفاده کنید اگر خرگوش شما روی روزنامه ادرار کند جوهر روزنامه پخش و باعث مشکلات پوستی برای حیوان شما میشود.
در آخر نیز حیوانات خانگی مانند ما انسان ها برای دفع فضولات خود نیز به شرایط مناسب احتیاج دارند تا از پخش شدن بو و مشکلات دیگر جلوگیری کند.
قیمت این محصول حدودا بین ۶ تا ۲۰۰ ت می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.