خرید ژل ضد چروک

0

خرید ژل ضد چروک برای افرادی که اولین نشانه های پیری را در خود میبینند بعنوان یکی از لوازم آرایشی و بهداشتی مفید، کاربرد زیادی دارد. افرادی که در طول زندگی خود، شاهد علائم مختلف مربوط به پیری پوست خود خواهند شد، درک اینکه کدام مواد برای حفظ سلامت پوست شما موثر هستند، اولین قدم برای یافتن ژل ضد چروک مناسب شماست.

مشاهده قیمت و خرید

ژل ضد چروک اغلب برای چه سنینی کاربرد دارد ؟ 

ژل ضد چروک اغلب برای چه سنینی کاربرد دارد ؟ 

برای هر سنی ژل ضد چروک خاصی مورد نیاز است که در ادامه به آنها اشاره می شود:

  • بالای ۳۰ سال: در این سن ، اولین علائم چین و چروک ها و خطوط بیان را مشاهده خواهید کرد. بنابراین یک محصول ایده آل به شما این امکان را می دهد که پوست خود را احیا کنید. فرمول ژل ضد چروک مخصوص بالای ۳۰ سال، حاوی عصاره های Jambu ، یک ماده فعال مشتق شده از تنوع زیستی برزیل است که باعث کاهش ریز تنش های الیاف کلاژن و الاستین و پلی فنول ها می شود. همچنین مانع از دست دادن انرژی سلول شده و به ایجاد مجدد اپیدرم کمک می کند.
  • بالای ۴۵ سال: از ۴۵ سالگی به بعد، پوست شروع به از دست دادن قابلیت ارتجاعی خود می کند و تمایل به خشکی و کدر شدن دارد. فرمول ژل ضد چروک در این بازه ی سنی، غنی از عصاره Jatobá است که به عنوان یک تقویت کننده کلاژن طبیعی در نظر گرفته می شود (تولید خود را در ۴ برابر افزایش می دهد و کلاژن موجود را حفظ می کند) و اسیدهای آمینه محافظت از الیاف الاستین و جلوگیری از آسیب ریز که باعث ایجاد چین و چروک می شود.
  • بالای ۶۰ سال: از این سن به بعد ، چین و چروک ها بیشتر دیده می شوند و در عین حال حجم و انعطاف پذیری اپیدرم کاهش می یابد. کرم های این بازه سنی، حاوی عصاره های کازاریا، یک ماده طبیعی جمع کننده پوست هستند که تقریباً ۲۵٪ تولید اسید هیالورونیک را تشدید می کند و باعث تقویت بافت های پوست می شوند.
  • بالای ۷۰ سال: در این سن است که پوست نازک ترین و شکننده ترین حالت خود را دارد. محصولات این گروه سنی، سیستم دفاعی پوست را بازسازی و تقویت می کنند. ژل ضد چروک این محدوده سنی، حاوی عصاره پسیفرا هستند که به بازیابی رطوبت طبیعی و محافظت از اپیدرم و بیوساکاریدها کمک می کند؛ عملکرد سلول را تنظیم کرده و ضخامت پوست را افزایش دهند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.