خرید کفش اسکیت

0

یکی از ورزش های محرک و پر جنب جوش که مورد علاقه ی نوجوانان و کودکان  می باشد، اسکیت است. اولین کار برای شروع یادگیری این ورزش علاوه بر مراجعه به یک باشگاه خوب، خرید کفش اسکیت مناسب است. انتخاب کفش در اسکیت خیلی مهم و اساسی است. دقت زیادی برای خرید کفش مناسب داشته باشید.

مشاهده قیمت و خرید

نکات مهم برای انتخاب کفش اسکیت

نکات مهم برای انتخاب کفش اسکیت

کفش اسکیت باید اندازه پا شما باشد. انتخاب کفشی بزرگتر موجب می شود شما تعادل خوبی حین ورزش نداشته باشید. همچنین باید از سایز کف پا شما کوچکتر هم نباشد تا در آن احساس راحتی کنید و مشکلی برای انجام دادن حرکت های حرفه ای و سخت نداشته باشید.

بدنه اسکیت مورد نظر شما باید کیفیت مناسبی داشته باشد. کفش هایی که از جنس کربن هستند برای ورزشکاران حرفه ای به دلیل استحکام بالا و سبک بودن مناسب اند. این جنس از کفش های اسکیت قیمت بالاتری نسبت به بقیه دارند. کفش هایی که از جنس پلاستیک و آهن هستند، معایبی دارند و بعضی از آن ها هم ممکن است دچار شکستگی شوند. دسته ی دیگری از کفش های اسکیت از آلومینیوم ساخته می شوند. آلومینیوم وزن سبکی دارد و مثل آهن دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شود.

جنس چرخ کفش اسکیت معمولا از اورتان که نوعی پلاستیک است می باشد. سطح سختی آن با عدد دو رقمی نشان داده می شود. برای کودکان بهتر است  چرخ هایی با جنس پلی اورتان انتخاب کنید. این چرخ ها با ایجاد تماس بهتر با زمین موجب می شود کودک لیز نخورد. در صورتی که چرخ های پلاستیکی علاوه بر اینکه موجب لیز خوردن کودک می شود، سر و صدا تولید می کند چندان راحت نیستند. همچنین انتخاب چرخ های بزرگ مفاصل کودکان را بیشتر تحریک می کنند.

چکمه و کفی کفش اسکیت را بررسی کنید. چکمه های نرم معمولا سبک هستند و پا می تواند در کفش به راحتی قرار گیرد. چکمه های سخت برای حفاظت از مچ پا بهتر هستند و طول عمر بیشتری هم دارند. کفی اسکیت را هنگام خرید بررسی کنید. آستر کفش های سخت قابلیت شست و شو دارند و با یک نایلون پوشیده می شوند. همچنین برخی از کفی های اسکیت از جنس مخمل هستند و از یک لایه پارچه درست شده اند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.