خرید کیف لوازم آرایش

0

هر کسی که آرایش می کند باید یک کیف لوازم آرایش مناسب داشته باشد تا لوازم آرایشی را درونش قرار دهد و وسایل آرایشی آسیب نبینند. کیف ها در بازار در اندازه و رنگ های متفاوتی وجود دارند و هر کیفی برای شما مناسب نخواهد بود. بهتر است قبل از خرید کیف لوازم آرایش ابتدا نکاتی را درنظر بگیرید؛ سپس کیف مورد نظرتان را انتخاب کنید.

قطعا یکی از مشکلاتی که خانم های همواره با آن رو به رو هستند گم شدن وسایل آرایشی می باشد. به همین منظور باید آن ها را در جایی نگه داری کرد. این کار را میتوان با کیف لوازم آرایشی انجام داد.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای انتخاب کیف لوازم آرایش 

نکاتی برای انتخاب کیف لوازم آرایش 

اول از هر چیزی تعیین کنید که کیف را برای استفاده ی روزانه می خواهید یا برای مسافرت. اگر قصد دارید کیفی داشته باشید که بتوانید آن را در هر جایی ببرید بهتر است از کیف کوچک و با یک محفظه استفاده کنید. اگر شما یک آرایشگر ماهر هستید؛ می توانید کیف های بزرگتری را پیدا کنید. توجه داشته باشید حتی بین کیف های مسافرتی و روزانه هم تفاوت های بسیاری در اندازه وجود دارد که بهتر است اول اندازه ی مورد نظرتان را مشخص کنید.

تصمیم بگیرید که کیف لوازم آرایش شما چقدر استحکام داشته باشد. معمولا کیف آرایش روزانه باید سبک و نرم باشد و زیاد سخت و سفت نباشد. برای مسافرت و استفاده بیرون از منزل بهتر است از کیف لوازم آرایش سخت با پارچه ی محکم استفاده کنید تا وسایل داخل کیف در اثر ضربه آسیب نبیند. همچنین یک کیف کم عمق و شفاف تهیه کنید تا بتوانید داخل آن را به راحتی ببینید.

اگر کیف را برای استفاده در مسافرت و بیرون منزل می خواهید؛ به دنبال کیف لوازم آرایشی باشید که دارای چند محفظه یا جیب است. جیب ها این امکان را به شما می دهد که لوازم آرایش خود را دسته بندی کنید و در مواقعی که عجله دارید راحت تر آرایش کنید. با اینکه کیف های روزانه لازم نیست که محفظه های زیادی داشته باشند ولی داشتن چند محفظه کوچک برای قرار دستمال یا پنبه می تواند به شما کمک زیادی کند.

مشاهده قیمت و خرید

انواع کیف لوازم آرایشی

این کیف ها با توجه به جنس ، اندازه ، طرح ، تعداد و داشتن جاهای مناسب برای انواع لوازم و… دسته بندی میشوند.
کیف لوازم آرایشی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
جنس مناسب: جنس چرم با دوام و طول عمر بالا دارد و در صورت کثیف شدن زودتر پاک میشوند.
ضد آب بودن ، اندازه مناسب با توجه به میزان وسایل شما ، تفکیک پذیری لوازم داخل آن و برای هر وسیله ای جایی داشته باشد ، قیمت مناسب ، اندازه مناسب (داخل کیف شما جا بگیرد) ، داشتن بند دوشی ، داشتن دسته برای حمل و…

نکات لازم که باید هنگام خرید کیف لوازم آرایش مدنظر قرار دهید کدام است ؟

اگر لوازمی را در طول یک سال استفاده میکنید داخل کیف نگذارید.
اگر از لوازمی چند مدل دارید همه ی مدل ها را داخل کیف قرار ندهید.
از قرار دادن لوازم آرایشی که تاریخ مصرف آنها به پایان رسیده است جلوگیری کنید.
شما میتوانید: ریمل، رژ گونه، رژ لب، خط لب، بالم لب، خط چشم، مرطوب کننده، لوازم مربوط به ابرو و… را داخل کیف وسایل آرایشی قرار دهید.
در آخر برای نظم دادن به وسایل آرایشی و جلوگیری از گم شدن و… آنها بهتر است که کیف وسایل آرایشی را تهیه کنید.
همچنین بعضی کیف ها میتوانند وسایل جانبی مثل داشتن پایه، آیینه، لامپ، چرخ و… داشته باشند.

قیمت کیف لوازم آرایش چقدر است ؟

قیمت کیف لوازم آرایش بین  ۸ هزار تومان تا  ۱ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.