خرید کیک پز

0

اگر شما مدت هاست که در فکر پختن کیک هستید، یکی از لوازمی که کار کیک پختن را برای شما آسان تر میکند؛ کیک پز است. با توجه به عملکرد های مختلف کیک پز شما علاوه بر کیک پختن میتوانید برای پخت غذا های دیگر هم استفاده کنید. به عنوان مثال برای سرخ کردن انواع گوشت و سبزیجات می توان از آن استفاده کرد. در کیک پز رطوبت کیک حفظ می شود و زمان درست شدن مواد بسیار کم می شود. همچنین شکل و رنگ مواد غذایی از بین نخواهد رفت و دردسر های استفاده از فر را ندارد. همچنین برای خرید آن بهتر است قبل از خرید اندازه ی آن را با توجه به تعداد افراد خانواده تان مشخص کنید.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای خرید کیک پز 

نکاتی برای خرید کیک پز 

اگر به دنبال دستگاهی هستید که علاوه بر کیک پختن بتونید غذا های دیگر هم با آن درست کنید از دستگاه های چند کاره استفاده کنید. قیمت کیک پز چند کاره با اینکه گران تر از تک کاره است ولی ارزش این را دارد که بیشتر هزینه کنید.

معمولا بدنه ی وسیله از جنس آلومینیومی و گرانیتی است. در کیک پز های خارجی هم از این مواد استفاده می شود. مهم نکته جنس داخلی کیک پز است چرا که یک دستگاه خوب باید به هنگام در آوردن مواد و مخصوصا کیک شکل کیک را بر هم نزند و یا باعث سوختگی در قسمت کف ظرف نشود. جنس لایه داخلی از استیل و تفلون است. جنس استیل به دلیل مقاوم بودن در برابر خوردگی کیفیت بهتری نسبت به تفلون دارد و کار کردن با آن راحت تر است.

سرعت پخت کیک در کیک پز زیاد است ولی شما نباید توقع داشته باشید که کیک خود را پنج دقیقه ای تحویل بگیرید. عوامل دیگری مثل مواد ریخته شده، اندازه کیک و سرد بودن  هم بر سرعت دستگاه اثر می گذارد. به طور میانگین معمولا ۱۵ دقیقه برای درست شدن کیک طول می کشد.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.