خرید کیسه خواب

0

مواقعی پیش آمده است که در هنگام سفر مجبور باشید شب را در جایی غیر از هتل و مسافرخانه به سر کنید. چنین مواقعی بهتر است از یک کیسه خواب استفاده کنید. انتخاب یک کیسه خواب مناسب می تواند برای شما فضای خوبی برای استراحت فراهم کند و دیگر برای طبیعت گردی نگران جا برای استراحت نباشید.

مشاهده قیمت و خرید

ویژگی های کیسه خواب 

ویژگی های کیسه خواب 

قبل از انتخاب کیسه خواب به زمان مسافرت های خود توجه کنید. به عنوان مثال اگر شما جزو افرادی هستید که  در زمستان به مسافرت می روید، از کیسه ای استفاده کنید که بتواند در دماهای بسیار پایین شما را تا حد مطلوبی گرم نگه دارد.

جنس کیسه خواب با هم فرق دارند و معمولا از جنس پلاستیک و پر هستند. کیسه هایی که از الیاف مصنوعی اند در صورت خیس شدن راحت تر خشک می شوند. قیمت پایین تری نسبت به بقیه ی کیسه خواب ها دارند. از معایب این نوع از کیسه می توان به عمر کم، وزن زیاد و گرفتن فضای زیاد اشاره کرد. همچنین زمان بیشتری برای گرم کردن نیاز دارند. کیسه های پر به دلیل گرمای مطلوبی که تولید می کنند مورد علاقه ی کوهنوردان است. این نوع از کیسه نیاز به فضای زیادی برای جا به جایی ندارند و از دوام بالاتری نسبت به کیسه های پلاستیکی برخوردارند. همچنین توجه کنید این نوع از کیسه خواب بر خلاف کیسه پلاستیکی در صورت خیس شدن  به زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارد و باید با دقت بیشتری آن را جا به جا کرد.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کرد، عایق کیسه است. معمولا از دو نوع عایق پر و مصنوعی برای کیسه خواب استفاده می شود؛ که پر با توجه به اینکه گرمای بیشتری را در خود نگه می دارد و سبک و نرم است از عایق پلی استر بهتر است و انتخاب مناسب تری هم می تواند باشد. البته در مناطق بارانی و مرطوب عایق مصنوعی بهتر از پر عمل می کند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.