خرید گردن بند طبی

0

گردن بند طبی برای آسیب های عضلانی، درمان درد گردن، درمان بیماری های ستون فقرات، عمل های جراحی و … به بیمار تجویز می شود تا درد را کاهش دهد و از آسیب های بیشتر و شدیدتر جلوگیری کنند. انواع مختلفی از گردن بند طبی وجود دارد که از قبل از خرید گردنبند شناخت آن ها و تفاوت هایشان ضروری است.

مشاهده قیمت و خرید

انواع گردن بند طبی

انواع گردن بند طبی

گردن بند های طبی معمولا به سه دسته ی نرم، نیمه سخت و سخت تقسیم بندی می شود. گردنبند نرم تا حدودی می تواند گردن را ثابت نگه دارد. راحت هستند و شما می توانید سر خود را برای انجام کار های روزمره تکان دهید. برای بیماری ها و درد های خفیف مثل رگ به رگ شدن، گرفتگی عضلانی کاهش تورم و درد و … تجویز می شود. گردن بند طبی نیمه سخت  برای بیماری هایی مثل آرتروز گردن و عضلا گردنی تجویز می شود. محدودیت در حرکت گردن ایجاد می کند با این حال انعطاف پذیری مطلوبی دارد. شما با استفاده از یک متر می توانید مانند گردن بند نرم سایز گردن خود را مشخص کرد و گردن بند طبی را خریداری کنید. گردن بند های طبی سخت برای آسیب های مختلف طراحی شده است و بیشتر برای افرادی تجویز می شود که دچار آسیب های جدی در سر و گردن شده اند. این گردن بند از پلاستیک سخت تولید می شود و حرکات گردن و سر بیمار را به شدت محدود می کند.

نکاتی برای خرید گردن بند طبی

علاوه بر نوع شما باید به سایز، قابلیت شست و شو، گردش هوا گردن بند طبی هم توجه کنید. سایز گردن بند های طبی از کوچک تا خیلی بزرگ شروع می شود که با توجه به سایز گردن می توانید انتخاب کنید. در برخی از مدل ها سوراخ هایی برای گردش هوا و عرق نکردن تعبیه شده است که بعضی از شرکت ها هم از این نوع گردن بند تولید می کنند. همچنین قابلیت شست و شو گردن بند یکی دیگر از موارد مهم است؛ چرا که گردن شما به طور مستقیم به گردن بند بر خورد می کند و این باعث عرق کردن و کثیف شدن گردن بند می شود. از این رو باید گردن بند را به طور مرتب شست.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.