خرید گوش پاک کن

0

سواب یا گوش پاک کن، شامل دسته های الیاف پنبه ای است که دور یک چوب پیچیده شده اند. از گوش پاک کن برای تمیز کردن دقیق و از بین بردن آلودگی ها  استفاده می شود. البته سواب علاوه بر صنعت پزشکی در صنایع دیگر هم به عنوان روان کننده، چسب، پوشش و مواد معدنی به کار می رود.

مشاهده قیمت و خرید

انواع گوش پاک کن

انواع گوش پاک کن

  • پنبه ای: نوع پنبه ای و سنتی به دلیل پرزهای کم برای استفاده در موارد معمولی مناسب هستند. از خصوصیات این گوش پاک کن می توان به جذب متوسط​​، جنس نرم و هزینه کم اشاره کرد. در بسیاری از موارد برای بهداشت شخصی استفاده می شود. حتی در آزمایش DNA ، جمع آوری سلول دررشته پزشکی و نیروی انتظامی به کار می رود. استفاده یکبار مصرف دارد و بعد از مصرف می بایستی دور انداخته شود.
  • پلی یورتان سلول باز: جاذب فوق العاده، بهتر از پنبه به دلیل سختی قابل توجه. اقتصادی و ایده آل هنگام استفاده با الکل. اما برای پاکسازی با حلالهای خشن مانند تولوئن و کتون ایده آل نیست و فقط برای مدت زمان کوتاه می تواند حلال های سخت را تحمل کند.
  • پلی اورتان سلول بسته: به اندازه سواب های پلی یورتان سلول باز جاذب نیست. از گوش پاک کن های پلی یورتان سلول باز قوی تر است. مقاوم در برابر پارگی و سایش می باشد.
  • پلی استر اشاره دار: مناسب برای کاربردهای با دقت بالا. مقاوم در برابر بسیاری از مواد شیمیایی حلال. توانایی اسکراب. به دلیل قابلیت جذب و آزادسازی زیاد، برای نمونه برداری بهترین است. کمترین مقدار در NVR (باقیمانده غیر فرار) دارد.
  • گوش پاک کن های بسته بندی شده: می تواند از پنبه یا پلی استر ساخته شود. بدون لبه های مهر و موم شده است و بنابراین خطر خراشیدن لایه های ظریف را ندارد. لکه های زیاد سطح را مانند یک چسب پاک می کند و لکه های کم را جمع می کند. دست ساز هستند؛ بنابراین قیمت آنها معمولاً بیشتر از گوش پاک کن های کارخانه ای است.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.