خرید گوشت کوب برقی

0

بهتر است شما برای انجام دادن کار های مختلف در آشپزخانه از ابزار های مناسب استفاده کنید چرا که هر وسیله ای در آشپزخانه برای انجام دادن کاری طراحی شده است. شما برای کوبیدن گوشت و شکستن یخ و یا له کردن سبزیجات احتیاج به یک گوشت کوب دارید. گوشت کوب های معمولی دست شما را پس از مدتی خسته می کند و موجب می شود که مواد کاملا خرد یا له نشوند. در چند ساله ی اخیر گوشت کوب برقی وارد بازار شده است که علاوه بر اینکه کار گوشت کوب را برای شما انجام می دهد فرایند له شدن مواد را در کمترین زمان انجام می دهد و دیگر دستان شما هم خسته نمی شود.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای خرید گوشت کوب برقی 

نکاتی برای خرید گوشت کوب برقی 

تیغه ی گوشت کوب یکی از اجزای بسیار مهم می باشد. بهتر است تیغه ها قابلیت جدا شدن از دستگاه را برای شست و شو داشته باشند و جنس تیغه از استیل ضد زنگ باشد. به سبکی گوشت کوب توجه کنید.گوشت کوب های سنگین شما را زود خسته می کنند. از خریدن گوشت کوبی که شما را مجبور می کند که با دو دست آن را بگیرید اجتناب کنید.

توان و سرعت از دیگر مسائل مهم هنگام خرید گوشت کوب برقی است. اگر گوشت کوب را برای کار های سبک مثل له کردن مواد می خواهید بهتر است از مدل هایی که ۱۵۰ تا ۲۰۰ وات هستند استفاده کنید. برای کار های سنگین مثل یخ خورد کردن وات های بالاتر عملکرد بهتری دارند. مدل هایی که وات بالاتری دارند معمولا برقی هستند و نمی توان باتری آن ها را شارژ کرد. تنظیمات سرعت در بیشتر گوشت کوب ها وجود دارد ولی در بعضی از گوشت کوب های برقی تک سرعته این تنظیمات دیده نمی شود.

میله گوشت کوب برقی می تواند متفاوت باشد. جنس میله بهتر است که از استیل باشد. استیل در برابر خوردگی مقاوم است و شست و شوی آن هم راحت تر است. وزن میله ای آهنی بیشتر از پلاستیکی است.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.