خرید گوشی پزشکی

0

یکی از ابزار های لازم هر دانشجوی پزشکی استتوسکوپ یا همان گوشی پزشکی است. استتوسکوپ باید همیشه همراه دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی باشد. البته برای فشار خون گرفتن در منزل و چک کردن ریتم قلب افراد معمولی جامعه هم بهتر است یک گوشی پزشکی  در خانه داشته باشند تا هر چند وقت وضعیت سلامتی خود را چک کنند.

مشاهده قیمت و خرید

انواع استتوسکوپ 

انواع استتوسکوپ 

گوشی پزشکی تک سر و دو سر 

گوشی تک سر برای افرادی میخواهند تازه با گوشی پزشکی کار کنند؛ مناسب است. با استفاده از این نوع گوشی می توانید صدای قلب را بشنوید و ریه ها و معده را بررسی کنید؛ بنابراین بیشتر متخصصان قلب و عروق از این گوشی استفاده می کنند. گوشی پزشکی دو سر برای بررسی تمامی اندام های بدن مناسب است و می توانند فرکانس گسترده ای را پوشش دهند. طرح های مختلفی از این نوع استتوسکوپ در بازار وجود دارد و برای تمامی افراد مناسب است.

گوشی پزشکی الکترونیکی 

این گوشی با اینکه زیاد مورد استفاده ی پزشکان قرار نمی گیرید ولی قابلیت های جذاب و تکنولوژی بالایی دارد، که نمی توان با گوشی های پزشکی معمولی مقایسه کرد. این گوشی پزشکی می تواند صدای دریافتی را تقویت کند و باعث می شود شما راحت از روی لباس ضربان قلب را بشنوید. از دیگر قابلیت های گوشی پزشکی الکترونیکی می توان به ذخیره کردن صدای قلب اشاره کرد. این عمل به پزشکان کمک می کنند بدون حضور بیمار به بررسی بیماری بپردازد.

غیر از موارد گفته شده بهتر است به چند نکته ی دیگر هم توجه کنید. اولین نکته این است به کیفیت و اندازه ی لوله توجه کنید. طول لوله ی گوشی نباید به قدری بلند یا کوتاه باشد که برای شما مشکلی به وجود آورد. همچنین عرض لوله هم باید به اندازه ی کافی باشد تا صدا را بهتر به گوش شما برساند و لوله دچار شکستگی نشود. نکته ی دیگر توجه به صفحه ی دیسک شکل است. این صفحه برای کودکان متفاوت می باشد که هنگام خرید باید این را هم در نظر بگیرید.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.