نحوه عملکرد چاپگرهای large format چگونه است؟

1

چاپ با اندازه بزرگ یا لارج فرمت Large Format به ما امکان چاپ در مقیاس بزرگتر را می دهد و در عین حال وضوح و دقت بالایی را فراهم می کند. همچنین امکان چاپ روی طیف وسیعی از مواد، اشکال و اندازه ها را فراهم می سازد.

چاپ با اندازه بزرگ به ما امکان چاپ در مقیاس بزرگتر را می دهد و در عین حال وضوح و دقت بالایی را فراهم می کند. همچنین امکان چاپ روی طیف وسیعی از مواد، اشکال و اندازه ها را فراهم می سازد. چاپگرهای با اندازه بزرگ تضمین می کنند که مشاغل، رویدادها و پیام های تبلیغاتی به صورت واضح، درشت و خوانا و چشمگیر ارائه می شود.

این نوع چاپ به عنوان چاپ با اندازه گسترده یا چاپ بزرگ نیز شناخته می شود.

نمونه هایی از چاپ با اندازه بزرگ

نمونه هایی از چاپ با اندازه بزرگ

چاپ اندازه بزرگ شما را قادر می سازد تا هرچه قدر دوست دارید خلاق باشید و به نتایج منحصر به فرد و تاثیر گذار دست یابید. برخی از نمونه های متداول چاپ با اندازه بزرگ عبارتند از:

نحوه عملکرد چاپ با اندازه بزرگ به چه صورت است؟

نحوه عملکرد چاپ با اندازه بزرگ به چه صورت است؟

وقتی نوع کالای مورد نظر خود را انتخاب کردید، باید ماده ای را برای چاپ کردن روی آن انتخاب کنید. بسیاری از سطوح مختلف مانند فلزات، چوب، پی وی سی، وینیل، پلاستیک، بوم، کاغذ و پارچه وجود دارد که می توانید روی آنها چاپ کنید.

پس از انتخاب مواد خود و تصمیم گیری در مورد اندازه، شکل و طرحی که باید چاپ شود، ابعاد برای اطمینان از دقت و صحت در چاپگر برنامه ریزی می شوند.

با استفاده از طراحی ارائه شده، چاپگر، جوهر را اسپری می کند تا دقیقاً با گرافیک مطابقت داشته باشد. بسیاری از چاپگرهای بزرگ با فرایند خشک کردن سریع، معمولاً از لامپهای UV استفاده می کنند، بنابراین می توانید به محض تکمیل چاپ، از مواد چاپی خود استفاده کنید.

بسته به ماهیت شغل و کسب و کار خود، ممکن است تصمیم بگیرید که چاپ اندازه بزرگ خود را برون سپاری کنید. با این حال، اگر به طور مرتب به مواد چاپی در مقیاس بزرگ احتیاج دارید، داشتن یک چاپگر با اندازه بزرگ برای تجارت شما ممکن است مقرون به صرفه باشد.

1 نظر
  1. ح.ع می گوید

    واقعا این همه اطلاعات دقیق و تخصصی رو از کجا گردآوری کردید؟
    آدم انگشت به دهن میمونه که چطور همچین اطلاعات دقیقی توی کشور داریم و هیچ پیشرفت شایسته ای نمی کنیم!
    این جفنگیاتی که دادید Google Translate ترجمه کرده رو بردارید و بجاش ۴ تا مطلب درست توی سایت بگذارید
    باشد که رستگار شوید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.