خرید اتو بخار

0

استفاده از اتو در هر خانه ای اگرچه همیشگی نیست اما لازم است. مخصوصا برای کسانی که به هر روز از آن استفاده میکنند. آیا شما برای اتو کردن هر لباس میخواهید آن را به خشکشویی ببرید؟ در این صورت وقت و هزینه زیادی صرف میکنید. به همین منظور خرید یک اتو بخار مناسب بهترین گزینه می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

انواع اتو بخار

انواع اتو بخار

  • اتو بخار دستی یا معمولی که در خانه ها یا فیلم ها میبینیم.
  • اتوبخار پرسی که حجم زیادی را اشغال میکند که اکثرا در خشکشویی ها دیده میشود.
  • اتور بخار مخزن دار که جدیدا وارد بازار شده و دارای یک مخزن جدا می باشد که با یک شلنگ به اتو متصل میشود. یکی از ویژگی های مهم این محصول بخار دهی با حجم بسیار بالا می باشد و برای لباس های چند لایه مناسب است.

مشاهده قیمت و خرید

ویژگی های اتوبخار

میزان توان و قدرت محصول که هر چقدر بیشتر باشد دمای اتور با سرعت بیشتری بالاتر می رود.
جنس اتوبخار که در جنس های مختلف از جمله سرامیک ، استیل ، تیتانیوم و آلومینیوم است. با توجه با گفته افراد تجربه دار اتوهایی با جنس کفه سرامیکی یا تیتانیوم به نسبت بقیه جنس های عملکرد بهتری داشته اند و در برابر ضربه و خش مقاوم ترند.
ظرفیت مخزن آب در اتوهای بخار نیز مهم است.
میزان حجم بخار خروجی ، طول سیم ، چرخش ۳۶۰ درجه که به منظور جلوگیری از تابخوردگی و گره خوردن سیم ، ویژگی سلف کلین که به منظور جلوگیری از انباشته شدن رسوب در منافذ اتو  در نتیجه بخار آب براحتی خارج شود ، سیستم ضد چکه ، سیستم قطع کننده خودکار و اسپری آب در اتور بخار و… از دیگر ویژگی های اتوبخار هستند.
در کل خرید یک اتوبخار برای هر خانه لازم است زیرا همیشه ما لباس هایی داریم که چین چروک دارند و ما میخواهیم آن ها را از بین ببریم و با توجه به نیازتان میتوانید یک اتوبخار مناسب با ویژگی هایی که گفته شد خریداری کنید. اتو بخار ها از قیمت حدودا ۴۰۰ تا حدودا ۶ ملیون قابل خرید می باشند که هر با توجه با ویژگی های قیمت ها متفاوت هستند. اتور بخار های مخزن دار گران تر از معمولی هستند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.