راهنمای خرید اسپیکر خودرو

0

اگر مقاله های قبلی ما را در مورد خرید لوازم خودرو مطالعه کرده باشید، ما هر سری یک کالای خودرو را مورد بررسی قرار دادیم. ایندفعه به سراغ اسپیکر خودرو که یک کالای اسای خودرو است رفتیم.

اسپیکر خودرو چیست ؟

اسپیکر خودرو یک کالای بسیار اساسی است که برای خرید آن حتما باید نکاتی را بدانید و این نکات را رعایت کنید. ما همراه شما هستیم تا شما را با این نکات آشنا کنیم.

مشاهده انواع اسپیکر خودرو

انواع اسپیکر خودرو

انواع اسپیکر خودرو

اسپیکر‌های خودرو به چند دسته تقسیم می‌شوند:

انتخاب نوع اسپیکر خودرو

 خب اول از همه باید انتخاب کنید که قصد دارید که چه نوع اسپیکری از اسپیکرهای بالا را برای خودروی خود خریداری نمایید. پس از انتخاب نوع اسپیکر نکات زیر را یکی یکی بخوانید و پس از آن راحت تصمیم بگیرید که چه اسپیکری را می‌خواهید برای خودرویتان بخرید.

اندازه اسپیکر خودرو

سایز اسپیکر موضوع مهم بعدی است. شما یا باید اسپیکری انتخاب کنید که هم سایز اسپیکر قبلی شما باشد، و یا اینکه به دنبال جای جدید برای اسپیکر خود باشید. البته خیلی از افراد هستند که ترجیح می‌دهند بلندگوهای خود را روی طاقچه عقب خودروی خود نصب کنند. با این حال انتخاب با شماست.

بیشینه صدای خروجی اسپیکر خودرو

بیشینه صدای خروجی را یک عدد بر حسب وات بیان می‌کنند. این عدد نشان می‌دهد که اسپیکر شما تا چه میزان قابلیت پوشش صداها را دارد و اگر صدایی بیشتر از این عدد از آن بخواهید، قطعا یک صدای دارای خر خر و ناواضح از اسپیکر خود خواهید شنید.

توان خروجی اسپیکر خودرو

توان خروجی بحث بسیار مهمی در مورد تمامی لوازم صوتی خودرو است. خب قطعا هر چه توان خروجی شما بیشتر باشد، اسپیکر قوی‌تر خواهید داشت. اگر اهل گوش کردن موسیقی با صداهای بلند نیستید، اصلا نیاز نیست که به سراغ اسپیکر با توان خروجی بالا بروید. اگر اهل گوش کردن موسیقی با صدای بلند هستید، حتما به سراغ اسپیکرهایی با توان خروجی بالا بروید.

نصب اسپیکر خودرو

نصب بعضی از اسپیکرها کار آسانی است. با این حال من پیشنهاد می‌کنم که همیشه کار را به کاردان بسپارید. همیشه سعی کنید به مراکز نصب و فروش لوازم صوتی مراجعه کنید و بخواهید که اسپیکر شما را کاملا اصولی برای شما نصب کنند.

کیفیت اسپیکر خودرو

ما همیشه در تمامی راهنمای خریدهای مجله چاپخونه اصرار به خرید یک کالا با قیمت بالاتر اما با کیفیت عالی داشته‌ایم. چون شاید یک کالا ارزان باشد اما این ارزانی قطعا روی کیفیت آن تاثیر خواهد گذاشت. پس سعی کنید از برندهای معتبر و خوب، خرید کنید.

قیمت اسپیکر خودرو

بهترین برند اسپیکر خودرو در بازار کدام است ؟

برندهای معروف و معتبر در حوزه اسپیکر :

قیمت انواع اسپیکر خودرو در بازار

قیمت انواع اسپیکر خودرو در بازار

خب حالا که با هم نکات مهم برای خرید اسپیکر خودرو را بررسی کردیم، نوبت این است که به سراغ قیمت‌ این کالا برویم و از ارزان‌ترین تا گران‌ترین آن را با هم تا حدی زیر ذره‌بین قرار دهیم.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها و اطلاعات به دست آمده در این قسمت از یک سایت کاملا معتبر و رسمی هستند؛ اما خب به دلیل نوسانات قیمت ارز در ایران، ممکن است زمانی که شما اقدام به خرید می‌نمایید قیمت‌ها کمی اختلاف داشته باشند و خب امیدواریم در آن زمان از قیمت‌های زیر ارزان‌تر باشند.

ارزان‌ترین اسپیکر خودرو در بازار کدام است ؟

ارزان‌ترین اسپیکر خودرو در بازار تنها مناسب خودروی پراید است. قابل نصب روی درهای جلوی خودرو پراید است. سایز آن ۴ اینچ است. ۳۸۰ گرم وزن دارد. یک عدد است و قیمت آن شصت هزار تومان است.

اسپیکر خودروی ارزان بعدی به شکل دایره است . سایز آن ۴ اینچ است. ۳۰۰ گرم وزن دارد. بیشینه صدای خروجی آن ۲۵ وات است. توان خروجی آن ۱۲ وات است. قیمت یک عدد از این اسپیکر تنها شصت و یک هزار تومان است.

پرفروش‌ترین اسپیکر خودرو در بازار کدام است ؟

پرفروش‌ترین اسپیکر خودرو در بازار از برند مکسیدر است که تنها مناسب برای خودرو پراید است! خیلی جالبه که پرفروش‌ترین اسپیکر بازار ایران برای خودروی پرایده!! قابل نصب روی درهای جلوی پراید است. به سایز ۴ اینچ است. به شکل دایره‌ای است. قیمت یک عدد از این اسپیکر شصت و هفت هزار تومان است.

اسپیکر پرفروش بعدی باز هم از برند مکسیدر است. ۴۷۵ گرم وزن دارد. به شکل دایره‌ای است. بیشینه صدای خروجی آن ۶۵ وات است. توان خروجی اسمی آن نیز ۶۵ وات است. عمق نصب این اسپیکر ۵۰ میلی‌متر است. قیمت یک عدد از این اسپیکر نود و سه هزار تومان است.

گران‌ترین اسپیکر خودرو در بازار  کدام است ؟

گران‌ترین اسپیکر خودرو در بازار از برند پایونیر است. به شکل بیضی است. بیشینه صدای خروجی آن ۵۰۰ وات است. توان خروجی اسمی آن ۸۰ وات است. عمق نصب آن ۹۲ میلی‌متر است. قیمت یک جفت از این اسپیکر چهار میلیون و پانصد هزار تومان است.

اسپیکر گران بعدی از برند اینفینیتی است. به شکل بیضی است. چهار کیلوگرم وزن دارد. بیشینه صدای خروجی آن ۶۶۰ وات است. توان خروجی اسمی آن ۲۲۰ وات است. عمق نصب آن ۱۲۰ میلی‌متر است. قیمت یک جفت از این اسپیکر چهار میلیون و دویست هزار تومان است.

خرید اسپیکر خودرو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.