راهنمای خرید توییتر خودرو

0

امروز قرار است که با هم راجع به وسیله‌ای صحبت کنیم که شاید خیلی از افراد اصلا با این وسیله هیچ آشنایی نداشته باشند و حتی یک بار هم نام آن را نشنیده باشند. بحث امروز ما در ادامه راهنمای خرید لوازم خودرو ، راهنمای خرید توییتر خودرو است.

توییتر خودرو چیست و کاربرد آن چیست ؟

 توییتر یکی از وسایل اصلی یک سیستم صوتی خوب خودرو است. توییتر ها نوعی از بلندگوها هستند که وظیفه اصلی آن‌ها پخش صداهای ریز است. جالب این جا است که سایز توییترها کوچک است و معمولا کوچکتر از سه سانتی متر هستند. توییترها معمولا از مگنت نئودیوم ساخته می‌شوند.

مشاهده انواع توییتر خودرو

انواع توییتر خودرو

انواع توییتر خودرو

توییترها به سه مدل دام، مخروط و ریبون تقسیم می‌شوند.

توییترهای ریبون ساختاری بدون مگنت دارند. توییترهای مخروطی، از جنس کاغذ هستند و ساختاری شبیه به یک بلندگو دارند. جالب است بدانید که توییترهای دام از جنس ابریشم و یا مواد و الیاف نرم ساخته می‌شوند.

توییترها دو نوع دارند که توییترهای نوع اول کوچک است و ظاهرشان شبیه به یک باند گرد است و اصولا آن را گوشه داشبورد نزدیک به شیشه می‌چسبانند و توییترهای نوع دوم کمی بزرگ‌تر است و باید آن‌ها را روی طاقچه عقب خودرو نصب کرد.

اگر سیستم صوتی حرفه‌ای را روی ماشین خود نصب نکرده اید، می‌توانید به جای خرید توییتر، یک جفت باند بیضی  (خربزه‌ای) روی خودرو خود نصب کنید.

در مورد توییتر‌ها نیز بیشینه صدای خروجی مهم است. همچنین شما می‌توانید عمق نصب توییتر را نیز قبل از خرید بپرسید یا در اینترنت سرچ کنید.

خرید توییتر خودرو

در مورد خرید توییتر خودرو مثل همیشه تاکید دارم که حتما به سراغ برندهای معتبر و معروف بروید و گول قیمت‌های ارزان برندهای متفرقه را نخورید. سعی کنید به جای خرید جنس چینی با قیمت کم و کیفیت پایین، به سراغ جنس اورجینال با قیمتی بالاتر اما با کیفیتی عالی بروید.

قیمت توییتر خودرو

بهترین برندهای توییتر خودرو

برندهای معروف برای خرید توییتر:

بررسی قیمت انواع توییتر خودرو در بازار

بررسی قیمت انواع توییتر خودرو در بازار

در این بخش قصد داریم که قیمت تعدادی از توییتر های بازار را از ارزان‌ترین تا گران‌ترین برای شما بررسی کنیم و آن‌ها را تا حدی زیر ذره‌بین قرار دهیم.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها و اطلاعات به دست آمده در این قسمت از یک سایت کاملا معتبر و رسمی هستند؛ اما خب به دلیل نوسانات قیمت ارز در ایران، ممکن است زمانی که شما اقدام به خرید می‌نمایید قیمت‌ها کمی اختلاف داشته باشند و خب امیدواریم در آن زمان از قیمت‌های زیر ارزان‌تر باشند!!

ارزان‌ترین توییتر خودرو در بازار کدام است ؟

ارزان‌ترین توییتر خودرو در بازار از برند مکسیدر است. سایز آن ۴۰ میلی متر است و به شکل دایره است. بیشینه صدای خروجی آن ۲۵۰ وات است. عمق نصب آن نیز ۲۰ میلی متر است. قیمت این یک جفت توییتر تنها هفتاد چهار هزار تومان است.

توییتر ارزان بعدی از برند هاروارد است. سایز آن ۴۰ میلی متر است و به شکل دایره است. یک کیلوگرم وزن دارد! عمق نصب آن نیز ۲۵ میلی متر است. قیمت یک جفت از این توییتر یکصد و پنج هزار تومان است.

پرفروش‌ترین توییتر خودرو در بازار کدام است ؟

جالب است که دو مورد ارزان بالا، جز پرفروش‌ترین توییترهای بازار نیز هستند. پس از دو مدل بالا، پرفروش‌ترین توییتر بازار از برند بوشمن است. یک جفت توییتر است. سایز آن ۳.۵ اینچ است. یک کیلوگرم وزن دارد و به شکل دایره‌ای است. بیشینه صدای خروجی آن ۲۵۰ وات است. عمق نصب آن ۴۰ میلی متر است. قیمت این یک جفت توییتر بوشمن یک میلیون و سی هزار تومان است.

گران‌ترین توییتر خودرو در بازار کدام است ؟

گران‌ترین توییترهای بازار از برند هرتز هستند. توییتر هرتز با سایز یک اینچ و شکل دایره‌ای و وزن نیم کیلوگرم است. عمق نصب این توییتر ۴۰ میلی‌متر است. قیمت این جفت توییتر یک میلیون وششصد و بیست  هزار تومان است.

توییتر هرتز بعدی با سایز ۲.۵ اینچ و شکل دایره‌ای و ۷۹۰ گرم وزن است. بیشینه صدای خروجی آن ۱۰۰ وات است. عمق نصب آن نیز ۵۰ میلی‌متر است. قیمت این جفت توییتر دو میلیون و صد و ده هزار تومان است.

خرید توییتر خودرو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.