خرید دستگاه دمنده و مکنده

0

دستگاه جریان هوا یا دستگاه دمنده و مکنده، یکی از مهم ترین ابزاری است که همیشه و علی الخصوص در این روزها به کار می آید. دستگاه دمنده و مکنده با ایجاد جریان هوا، میکروب ها و باکتری های معلق را از روی سطوح از بین می برد به طوری که انگار هیچ وقت شد یا گرد و غباری روی محیط نبوده است. در این مقاله قصد داریم تا نکات مهمی را برای انتخاب یک دستگاه جریان هوا ارائه کنیم.

مشاهده قیمت و خرید

اولین گام برای برای انتخاب یک دستگاه دمنده و مکنده، توجه به موارد زیر است:

انتخاب یک دستگاه دمنده و مکنده

  • SCFM مخفف استاندارد مکعب استاندارد در هر دقیقه است. این Flow Rate (CFM) با تراکم استاندارد است که به صورت ۰۷۵ پوند در فوت مکعب تعریف می شود.
  • ACFM مخفف کلمه فوت مکعب واقعی در هر دقیقه است. این CFM با تراکم مشخص شده ای به غیر از ۰۷۵ پوند / فوت ۳ است . همچنین میزان جریان جرمی مورد نیاز تقسیم بر چگالی گاز مورد استفاده است. از آنجا که دستگاه دمنده و مکنده، بدون توجه به چگالی، حجم یکسانی از هوا را کنترل می کنند ، مقدار ACFM (و چگالی مربوطه) مقدار ترجیحی برای استفاده هنگام انتخاب فن یا دمنده است. توجه داشته باشید که ACFM و SCFM به جز تراکم ۰۷۵ lb / ft 3 قابل تعویض نیستند .
  • جریان هوا بر حسب فوت مکعب در دقیقه (CFM) یا معادل متریک آن ، متر مکعب در ساعت (M 3 / ساعت ) تعیین می شود.
  • Static Pressure مقاومت در برابر جریان هوا (اصطکاک) است که در اثر حرکت هوا از طریق یک لوله ، کانال ، شیلنگ ، فیلتر ، شکاف های هود ، دامپرهای کنترل هوا یا لوور ایجاد می شود. فشار استاتیک بر حسب آب سنج (inWG) یا معادل متریک ، میلی متر آب سنج (mmWG) درجه بندی می شود. ۱ inWG = 25.4 x mmWG.
  • هوای استاندارد دارای تراکم ۰۷۵ پوند در فوت ۳ است و بر اساس دمای ۷۰ درجه فارنهایت و فشار بارومتریک ۲۹.۹۲ اینچ “(سطح دریا) است.
  • جداول عملکرد فن بر اساس استفاده از هوای استاندارد است. اصلاحات برای تغییر چگالی حاصل از دما و / یا تغییرات فشار هوا، مانند ارتفاعات بالاتر، باید به فشار استاتیک قبل از انتخاب یک فن یا دمنده بر اساس داده های عملکرد استاندارد ساخته شده است. معادل متریک در کیلوگرم در هر متر مکعب (کیلوگرم / متر است ۳ ). پوند / فوت ۳ = ۱۶.۰۱۸ x kg / m 3 .
  • دمای هوا از طریق فن یا دمنده عبور می کند بر تراکم و عملکرد فن یا دمنده تأثیر می گذارد. دما باید در درجه فارنهایت (درجه فارنهایت) نشان داده شود. معادل متریک آن درجه سانتیگراد (درجه سانتی گراد) است. ° F = 1.8 x ° C + 32

نکته: ارتفاعی که دستگاه دمنده و مکنده در آن کار خواهد کرد نیز بر تراکم و عملکرد فن یا دمنده تأثیر می گذارد. ارتفاع باید بر حسب فوت بالاتر از سطح دریا باشد.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.