خرید بخاری برقی

0

با توجه به نزدیک شدن به فصل سرد سال استفاده و خرید انواع وسایل گرمایشی افزایش یافته است. بخاری برقی علاوه بر شومینه، شوفاژ و بخاری گازی می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد. بخاری برقی مدل های متفاوتی دارد و برای مناطق مختلف دارای سایز بندی است. شناخت تفاوت های بخاری های برقی موجود در بازار می تواند کمک زیادی به شما کند.

مشاهده قیمت و خرید

کدام بخاری برقی را انتخاب کنم؟

کدام بخاری برقی را انتخاب کنم؟

سایز بخاری برقی : بخاری برقی برخلاف بخاری گازی در اندازه های متفاوت تولید می شود. بخاری های قرنیزی علاوه بر آنکه در خانه های قدیمی استفاده می شود در خانه های امروزی هم نقش آن ها برای گرمای خانه به چشم می خورد. از نظر ایمنی بسیار مناسب هستند و گرما را در کف اتاق به خوبی پخش می کنند. بخاری برقی های کوچک برای روی میز و فضا های بسیار کوچک مناسب هستند. پخش گرمای محدودی دارند و به راحتی قابل حمل هستند. بخاری های دیواری هم برای اداره ها بیشتر مناسب می باشند.

سیستم تولید گرما : بخاری هایی که از روش گرمایش تابشی برای گرم کردن محیط استفاده می کنند، بیشتر برای اتاق های کوچک و اتاق خواب مناسب هستند و فقط توانایی گرم کردن محیط مقابل خودشان را دارند. گرمایش همرفتی یکی از فناوری های بسیار کارآمد و مناسب برای گرم کردن کل اتاق است و هوای گرم برای مدت طولانی داخل محوطه باقی می ماند. نوع دیگر از بخاری های برقی با روغن گرما بر کار می کند و گرما را با کمک تیغه هایی به کل محیط منتقل می کند.

علاوه بر موارد گفته شده لازم است به چند ویژگی دیگر برای خرید بخاری برقی توجه کنید. برخی از بخاری های برقی دارای ترموستات و تایمر هستند. این دو ویژگی سبب می شود شما گرما را کنترل کنید و در مصرف انرژی هم صرفه جویی کرده باشید. ایمنی از دیگر موارد بسیار مهم برای انتخاب بخاری برقی است. بخاری های دارای ترموستات دارای سیم های مقاوم هستند و در اثر هر حرارتی دچار آتش سوزی نمی شوند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.