خرید بخاری مسافرتی

0

اگر شما از عاشقان سفر و گشت و گذار هستید و حاضرید در هر زمانی به مسافرت بروید؛ برای مواقعی که سرما شدید است احتمالا نیاز به بخاری مسافرتی خواهید داشت. انواع مختلفی از بخاری های مسافرتی وجود دارد که می توانید آن ها را با خود در هر جایی ببرید.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای خرید بخاری مسافرتی

نکاتی برای خرید بخاری مسافرتی

نوعی از بخاری های مسافرتی بخاری های تابشی هستند که با سوخت های متفاوتی کار می کنند و بسیار متنوع و زیاد هستند. نوع دیگر از بخاری های مسافرتی نفتی هستند و با نفت کار می کنند.

بخاری مسافرتی تابشی

این نوع از بخاری ها حمل بسیار آسان دارند و به صورت برقی، گازی و نفتی به بازار توزیع می شود. بخاری های برقی فقط به یک منبع برق برای روشن شدن نیاز دارند، ایمنی مناسبی دارند و بسیار جمع و جور طراحی می شوند. بخاری های گازی برای کار کردن نیاز به گاز دارند و میتوان آنها را به یک کپسول گاز متصل کرد. بخاری های نفتی مثل بخاری های گازی هستند، جا به جایی آن ها آسان است و گرمای مناسبی را تولید می کننند.

بخاری مسافرتی نفتی

این بخاری ها دارای فیتیله، عقربه، دسته و … هستند و با توجه به اینکه جزو قدیمی ترین بخاریها به شمار می رود هنوز هم طرفداران خودش را دارد. برای خرید این بخاری توجه کنید که سیستم فیتیله و خاموش کننده داشته باشد و سطح شاخص نفت را به شما نشان دهد. همچنین در ساخت آن از مواد مرغوب استفاده شده باشد. در استفاده از این بخاری ها حتما توجه داشته باشد که بخاری را کنار پرده و دور از کودکان قرار دهید.

وزن و اندازه مسافرتی نفتی

در خرید بخاری مسافرتی دقت کنید که اندازه ی آن زیاد بزرگ نباشد و به راحتی داخل ساک شما قرار گیرد. وزن بخاری مسافرتی هم با توجه به سیستم آن ها مشخص می شود که بخاری های برقی وزن کمتری نسبت به بقیه بخاری ها دارد.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.