خرید بخار شوی

0

تمیز کردن وسایل دکوراسیون داخل خانه یا محل کار و… حاءز اهمیت می باشد به همین منظور مهم است که چطوری این کار را انجام میدهید. یکی از روش های ساده و راحت برای این کار استفاده از بخارشوخی می باشد. بخار شوی از ترکیب آب و بخار و گاهی اوقات مواد شوینده جهت تمیز کردن وسایلی از جمله شیشه ی ماشین ، مبلمان و وسایل مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.

مشاهده قیمت و خرید

انواع بخارشوی کدام است ؟

انواع بخارشوی کدام است ؟

طی بخارشوی: معمولا به منظور نظافت و ضد عفونی کردن سکف منزل مثل سرامیک و سنگ و… مناسب می باشد و مقرون به صرفه است.
بخار شوی دستی: ابعاد و وزن کمتری دارد و برای تمیز کردن وسایل آشپزخانه از جمله گاز و کابینت و… مورد استفاده قرار میگیرد.
بخار شوی چند منظوره : دارای ابزار مختلفی می باشد که با آن میتوانید لکه را از هر سطحی پاک کنید. این بخار شوی قابل تنظیم می باشد و میتوانید ارتفاع دست، کنترل و فشار بخار را برای فرش ، شیشه و سرامیک تنظیم کنید.
بخارشوی مکش دار: این نوع دارای دو مخزن است که مخزن اول مخصوص آب تمیزی است که بخار میشود و مخزن دوم آب کثیفی جمع آوری شده از سطوح را در خود جای میدهد با این بخارشوی دیگر نیازی نیست با دستمال سطح مورد نظر را خشک کنید.
برای خرید یک بخارشوی به نکات زیر توجه کنید:
گنجایش مخزن بخارشوی/ توان بخارشوی: هر چقدر توان بالاتر باشد مدت زمان کمتری طول میکشد که آب به بخار تبدیل شود/ قدرت تولید بخار/ نحوه شست و شو و جمع آوری رطوبت و نحوه کاربری دستگاه که با توجه به سلیقه و نیاز متفاوت است/ میزان فضایی که اشغال میکند/ قابلیت جدا شدن لوله از بدنه/ وزن محصول/ ایمنی: داشتن امکاناتی از جمله مخزن ضد انفجار و سوپاپ قفل کننده خودکار درب مخزن و قفل کودک و../قیمت محصول.
در نتیجه اگر به تمیز بودن دکوراسیون و راحتی در تمیز کردن دکوراسیون و خود خانه اهمیت میدهید بخارشوی انتخاب مناسبی می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.