خرید تشک بادی

0

تشک بادی سیم پیچ های مخصوص به خود را دارد و به پمپ های توسط هوا پر می شوند و استفاده کننده می تواند با تنظیم باد آن، سطح راحتی خود را شخصی سازی کند. همچنین برای افرادی که مشکل کمر درد دارند و نمی توانند در جاهای سفت بخوابند و استراحت کنند، یکی از گزینه های بسیار مناسب و خوب می باشد. بهتر است قبل از خرید تشک بادی ویژگی ها و انواع آن را بدانیم.

مشاهده قیمت و خرید

فاکتور های مهم برای خرید تشک بادی

فاکتور های مهم برای خرید تشک بادی

اندازه : اندازه ی تشک های بادی معمولا به اندازه ی تشک های معمولی است ولی می توان آن ها را در اندازه های دیگر هم پیدا کرد. اگر تشک را برای فضای باغ یا چادر می خواهید بهتر است از تشک های کوچک استفاده کنید. ولی اگر برای درمان بیماری می خواهید تشک خریداری کنید بهتر است در اندازه کمی دقت کنید.

راحتی : قبل از قرار دادن تشک فضای آن را در اتاق مشخص کرده و از قرار دادن کنار پنجره ی باز یا کنار هوای بسیار گرم و سرد خودداری کنید؛ چرا که قرار است شما خواب خوبی داشته باشید و استراحت کنید. برای انتخاب خوب، بهتر است سطح تشک را بررسی کرده و نوع ماده ی سازنده آن را از فروشنده بپرسید. معمولا تشک هایی که سطح آن ها از بافت مخملی است؛ گزینه ی بهتری برای خرید می باشد. همچنین جنس های ضد آب امکان شست و شوی آسان را برای شما فراهم می کند و استفاده از آن ها آسان تر است.

ایمنی : خوابیدن کودک روی تشک بادی به دلیل گزارش موارد خفگی توصیه نمی شود. نکته دیگر مواد شیمیایی موجود در PVC به ویژه در بسترهای با کیفیت هوا است. مقررات سختگیرانه و مواد شیمیایی مضر برای سلامتی انسان موجب شده که مدتها از این مواد در ساخت تشک استفاده نشود.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.