خرید تور ماهی آکواریوم

0

همواره جابجای ماهیان برای کسانی که از ماهی مراقبت می کنند توسط چه آکواریوم و یا تنگ مناسبی  سخت و کار استرس آوری به دلیل لیز بودن و حساس بودن ماهی می باشد به همین منظور میتوان از وسیله ای بنام تور آکواریوم برای جابه جایی ماهی ها و جانوران آبزی استفاده کرد.

مشاهده قیمت و خرید

آیا اصلاً تور ماهیگیری لازم است؟

آیا اصلاً تور ماهیگیری لازم است؟

اکثر افراد فکر می‌کنند که تور ماهیگیری اصلا لازم نیست و خودمان می توانیم با دست یا وسیله دیگری ماهی ها را جابه جا کرد ولی باید چند نکته را در نظر بگیریم: اول از اینکه آب ممکن است با دست بردن در آب باث کثیف شدن آب شویم ،سختی در گرفتن ماهی به دلیل لیز بودن ، استرس وارد کردن به ماهیان دیگر یا خراب کردن وسایل تزیینی آکواریوم و…

جنس تور اکواریوم چه تاثیری روی استفاده از آن دارد همواره باید موقع خرید به جنس تور آکواریوم نیز توجه کنیم در غیر این صورن به مشکلاتی از جمله گیر کردن تور به وسایل تزئیناتی آکواریوم ، آسیب به بدن ماهی در صورت تیز بودن جنس ، گیر کردن توری به ورودی و خروجی اکواریوم و… اشاره کرد.

در خرید تور آکواریم به نرمی تور ، اندازدسته آکواریوم (اندازه مناسب تا به کف آکواریوم برسد) ابعاد تور و… توجه کرد.

در آخر اگر چه و توصیه می‌کنیم از جابجایی بی‌مورد ماهیان و جانوران آبزی آکواریومی خود خودداری کنید اما با خرید یک تور آکواریوم مناسب میتوانید این کار را براحتی انجام دهید.

قیمت تور اکواریوم چقدر است ؟ 

قیمت تور اکواریوم حدودا بین ۷ هزار تومان تا حدودا ۷۰ هزار تومان میباشد.

مشاهده قیمت و خرید

اگر یک آکواریوم دارید باید بعد از مدتی متوجه خواهید شد که برای جابه‌جا کردن ماهی‌ها نیاز به خرید تور ماهی آکواریوم دارید.

تور ماهی آکواریوم وسیله‌ای است که برای گرفتن و رها کردن ماهی درون آکواریوم از آن استفاده می‌شود. شاید در نگاه اول به نظر یک وسیله کم اهمیت باشد، اما در خرید آن باید به نکاتی توجه کنید که در صورت عدم توجه به آن مجبورید که هزینه زیادی را متحمل شوید؛ چراکه در اینصورت مجبورید که چندین تور بخرید تا تور مناسبی را پیدا کنید.

استفاده از تور ماهی آکواریوم

در وهله اول باید به این نکته توجه کنید که از جابجایی‌های غیرضروری ماهی‌ها خودداری کنید. در این جابجایی‌ها ممکن است که به آبزیان خود آسیب‌هایی مانند پارگی دم و آسیب به فلس برسانید یا حتی در برخی مواقع ماهی از تور به بیرون پرت خواهد شد که ممکن است آسیبی جدی ببیند. پس در مواردی که لازم نیست از تور استفاده نکنید.

نکات قابل توجه در خرید تور ماهی

هنگام خرید تور به اندازه ماهیان خود توجه داشته باشید. چراکه ماهیانی که جابجا می‌کنید باید در تور جا شوند. همچنین طول دسته باید به گونه‌ای باشد که دسترسی به کف و اعماق آکواریوم با آن میسر شود. به اندازه دریچه بالای آکواریوم هم توجه داشته باشید تا تور به راحتی وارد آکواریوم شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.