راهنمای خرید گیرنده بلوتوثی موزیک خودرو

0

امروز می‌خواهیم با هم در مورد خرید گیرنده بلوتوثی خودرو صحبت کنیم و شما را برای خرید آن به طور کامل راهنمایی کنیم.

گیرنده بلوتوثی موزیک خودرو یا دانگل بلوتوث چیست ؟

گیرنده بلوتوثی موزیک خودرو یا دانگل بلوتوث، یکی از بهترین لوازم خودرو، که به وسیله آن قابلیت بلوتوث به ضبط خود می‌دهید و بدون هیچ دستکاری در سیم‌کشی خودرو، می‌توانید با استفاده از بلوتوث در خودروی خود آهنگ پلی کنید و یا حتی تلفن صحبت کنید.
خیلی از ضبط‌ها قابلیت بلوتوث را به طور فابریک روی خود ندارند (حتی ضبط‌های جدید) و خرید یک دانگل بلوتوث که ابعاد بزرگی هم ندارد بهترین راه‌حل محسوب می‌شود.

مشاهده قیمت و خرید


خرید گیرنده بلوتوثی موزیک خودرو یا دانگل بلوتوث

خرید گیرنده بلوتوثی موزیک خودرو یا دانگل بلوتوث

خرید یک دانگل بلوتوث کار زیاد سختی نیست؛ اما ما همراه شما هستیم تا باز هم، راه را برای شما هموارتر کنیم. به همین منظور در ادامه تعدادی نکته مهم و اساسی برای خرید دانگ بلوتوث را خواهیم گفت. این نکات عبارتند از:

۱) مورد اول که بسیار مهم است این است که شما قرار است از این دانگل بلوتوث در پورت یو اس بی خودرو استفاده کنید یا ای یو ایکس. چون دانگل‌های بلوتوث یا از طریق پورت یو اس بی به ضبط وصل می‌شوند یا از طریق پورت ای یو ایکسو باید شما خودتان این را انتخاب کنید. البته ضبط‌هایی هستند که یکی از پورت‌ها را ندارند و خود به خود دیگر انتخابی برای شما باقی نمی‌گذارند.

۲) خیلی از همین دانگل‌های بلوتوث روی خود میکروفون دارند و می‌توانید حتی از طریق آن‌ها تلفن هم صحبت کنید. به این شکل که صدای فردی که با شما صحبت می‌کند از طریق ضبط و اسپیکرهای خودرو می‌آید و صدای شما از طریق میکروفون روی گیرنده بلوتوثی به فرد مورد نظر می‌رسد. اکثر دانگل‌های بلوتوث که از طریق ای یو ایکس به ضبط وصل می‌شوند، قابلیت ارسال صدا (میکروفون) را دارند ولی حتما باید مشخصات دانگل بلوتوث را قبل از خرید بخوانید.

۳) اگر ضبط خودروی شما نه پورت یو اس بی و نه ای یو ایکس داشت، اصلا نگران نشوید. ما در یکی دیگر از بخش‌های مجله چاپخونه، راهنمای خرید اف ام پلیر را برای شما قرار داده‌ایم. پس به آن مراجعه کنید که حلال مشکل شماست.

۴) خیلی از دانگل‌های بلوتوث باتری دارند و هر بار که باتری آن‌ها تمام می‌شود باید آن‌ها را شارژ کنید. یک سری دانگل بلوتوث نیز وجود دارند که کلا باطری ندارند و باید برای این که کار کنند به پورت یو اس بی یا فندک ماشین وصل شوند و از طریق تغذیه از برق خودرو کار می‌کنند (البته مواردی هستند که به پورت یو اس بی وصل می‌شوند و از آن تغذیه می‌کنند و نیاز به شارژ ندارند) . پیشنهاد ما این است که به سراغ دانگل‌های بلوتوثی بروید که خودشان باطری دارند تا از شر سیم‌های اضافی در خودرو راحت باشید.

۵) مثل همیشه باز هم تکرار می‌کنیم که به کیفیت کالای مورد نظر اهمیت دهید. خود من چند وقت قبل یک دانگل بلوتوث از یک سایت اینترنتی برای خودروی خودم خریداری کردم که قیمت آن صد هزار تومان بود و جز ارزان‌ها حساب می‌شد. حتی یک ماه هم از آن استفاده نکردم و کلا خراب شد و دیگر شارژ نشد! بعد از آن مجبور شدم دوباره هزینه کنم و یک دانگل بلوتوث بهتر خریداری کنم. چه بهتر می‌شد اگر از همان اول یک جنس خوب خریداری می‌کردم و پولم هدر نمی‌شد.


بهترین برندهای گیرنده بلوتوثی خودرو

برندهای معروف برای گیرنده بلوتوثی خودرو شامل:


بررسی قیمت انواع گیرنده بلوتوثی موزیک خودرو در بازار

در بخش قبل با هم نکات مهم برای خرید یک گیرنده بلوتوثی موزیک خودرو را بررسی کردیم و حالا نوبتی هم که باشد، نوبت بررسی قیمت این کالا در بازار رسیده است.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها و اطلاعات به دست آمده در این قسمت از یک سایت کاملا معتبر و رسمی هستند؛ اما خب به دلیل نوسانات قیمت ارز در ایران، ممکن است زمانی که شما اقدام به خرید می‌نمایید قیمت‌ها کمی اختلاف داشته باشند و خب امیدواریم در آن زمان از قیمت‌های زیر ارزان‌تر باشند.

ارزان‌ترین گیرنده بلوتوثی موزیک خودرو یا دانگل بلوتوث بازار کدام است ؟

ارزان‌ترین گیرنده بلوتوثی بازار، گیرنده بلوتوثی موزیک چیران است. دارای میکروفون است. از طریق پورت یو اس بی به ضبط خودرو وصل می‌شود. نیاز به شارژ ندارد. قیمت این کالا سی و هشت هزار تومان است.

گیرنده بلوتوثی ارزان بعدی از برند خاصی نیست. دارای میکروفون است. از طریق پورت یو اس بی به ضبط خودرو وصل می‌شود. قیمت این کالا چهل و یک هزار تومان است.

پرفروش‌ترین گیرنده بلوتوثی موزیک خودرو یا دانگل بلوتوث بازار کدام است ؟

پرفروش‌ترین گیرنده بلوتوثی موزیک در بازار، گیرنده بلوتوثی وریتی است. از طریق ای یو ایکس به ضبط خودرو وصل می‌شود. قابلیت پخش موزیک تا ۸ ساعت را دارد. باتری دارد و باید از طریق پورت میکرو یو اس بی که دارد، شارژ شود. قیمت این کالا پنجاه و یک هزار تومان است.

دانگل بلوتوث پرفروش بعدی از برند خاصی نیست و هفت گرم وزن دارد. از طریق ای یو ایکس به ضبط خودرو وصل می‌شود. دارای میکروفون داخلی است. دارای باتری است و باید شارژ شود. قیمت این کالا هفتاد هزار تومان است.

گران‌ترین گیرنده بلوتوثی موزیک خودرو یا دانگل بلوتوث بازار کدام است ؟

گران‌ترین گیرنده بلوتوثی موزیک در بازار، گیرنده بلوتوثی موزیک یوگرین است. تا ده متر فاصله را پشتیبانی می‌کند. دارای باتری است. قابلیت پخش موزیک تا چهار ساعت را دارد. از طریق ای یو ایکس به ضبط خودرو وصل می‌شود. قیمت این کالا چهارصد و سی هزار تومان است.

دقت کنید که ما تنها گیرنده‌های بلوتوثی موزیک که مناسب خودرو هستند را بررسی کردیم، نه گیرنده‌های بلوتوثی صدا که مناسب اسپیکرهای منزل و … هستند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.