خرید حوله سفری 

0

با حضور حوله سفری، دیگران مسافران مجبور نیستند که حوله های حجیم و کلفت را با خود حمل کنند. این حوله ها علاوه بر شست و شوی آسان، جابه جایی راحتی دارند و برای اکثر اوقات مناسب است. آن ها با توجه به راحتی، اندازه، قیمت و فاکتور های دیگر حوله ی مناسب هر فرد با دیگری متفاوت است.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای خرید حوله سفری

نکاتی برای خرید حوله سفری

مزایای حوله های سفری

حوله های سفری سریع خشک می شوند و بسیار ساده بسته بندی می شوند. انواع مختلفی دارند. برخی از حوله های سفری فشرده هستند. این حوله فشرده سفری بسیار ریز هستند و اندازه ی بسیار کوچکی دارند؛ به طوری که در اشکال و اندازه های متناسب با هر نوع سفر طراحی شده اند. البته بهتر است برای حمام از حوله های سفری بزرگتر استفاده کنید.

جنس حوله سفری

حوله سفری از مواد گوناگونی ساخته می شود. پنبه، پارچه، میکروفیبر و بامبو از مواد حوله سفری هستند. این الیاف دارای حداقل وزن هستند و قابلیت خشک شدن سریع را دارند و رطوبت کمی در خود نگه می دارند. برای حوله های فشرده از میکروفیبر و پنبه معمولا استفاده می شود که با تماس آب از هم باز می شوند و شکل حوله به خود می گیرند. پس از باز شدن دیگر به شکل اولیه خود باز نمی گردد. به دلیل پنبه ای که در آن وجود دارد آسیب به پوست صورت شما وارد نمی کند و شما می توانید آن را در معرض نور خشک کنید. همچنین می توانید به عنوان کادو هم از آن استفاده کنید.

اندازه حوله سفری

با اینکه حوله های فشرده معمولا در ظاهر با هم تفاوت خاصی ندارند؛ ولی سایز های آن ها با هم متفاوت است و هنگام خرید به سایز آن توجه کنید و گول ظاهر حوله را نخورید. توصیه ی ما این است که از این حوله ها بیشتر برای خشک کردن دست و صورت استفاده کنید.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.