خرید چشم بند خواب

0

بسیاری از افراد در جهان از مشکلات بی خوابی و کم خوابی رنج می برند. . نور اضافی در شب برای افراد اختلالات خواب ایجاد می کند و ریتم شبانه روزی را به هم میزند. یکی از راه حل های این مشکل استفاده از چشم بند خواب است. چشم بند برای افرادی که خواب سبک دارند و از میگرن و سردرد رنج می برند، مناسب است و درد را کاهش می دهد. در ادامه به بررسی نکاتی برای خرید چشم بند می پردازیم.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای خرید چشم بند خواب

نکاتی برای خرید چشم بند خواب

جنس چشم بند خواب

انتخاب جنس چشم بند خواب یکی از مهم ترین فاکتور ها برای خرید چشم بند است. اگر شما انتخاب نادرستی داشته باشید ممکن است به مشکلات شما اضافه شود. چشم بند های پلاستیکی شاید قیمت پایین تری داشته باشد ولی به دلیل عرق کردن زیاد گزینه ی مناسبی برای خرید نمی باشند. جنس پنبه مشکلات پلاستیک را ندارد و هنگام برخورد با پوست حساسیت ایجاد نمی کند. چشم بند های ابریشمی به دلیل نرمی و لطافتی به خصوصی که دارد؛ بسیار مناسب است و باعث تسریع خواب می شود. همچنین برخی از چشم بند ها از گیاهان دارویی درست شده اند و خاصیت درمانی دارند و برای بیماران بسیار راحت و مناسب است. قابلیت شست و شو هم یکی دیگر از فاکتور های مهم است؛ چرا که چشم بند شما هنگام استفاده کثیف می شود و نیاز است هر چند وقت یک بار آن را شست. همچنین به جنس قسمتی که در پشت سرتان قرار می گیرد، دقت کنید و از خرید اجناس بی کیفیت خودداری کنید.

اندازه چشم بند خواب

چشم بند خواب باید بتواند کل چشم های شما را بپوشاند و مانع تابش نور و آفتاب به چشم ها شود. قبل از خرید در صورت امکان آن را روی چشم های خود امتحان کنید و از خرید چشم بند های تنگ و بسیار بزرگ بپرهیزید.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.