خرید دوربین دو چشمی

0

برای علاقه مندان به طبیعت و دیدن مناظر دوربین دو چشمی پیشنهاد می شود. این دوربین معمولا سبک است و از آن علاوه بر دیدن طبیعت می توان به مشاهده ستارگان و محیط های مخصوص شکار استفاده کرد و از فاصله موجودات با خبر شد. دوربین های دو چشمی بسیار متنوع هستند و کاربرد های زیادی دارند. به همین دلیل در ادامه به بررسی انواع آن می پردازیم تا بهترین دوربین را برای کار خود انتخاب کنید.

مشاهده قیمت و خرید

هنگام خرید دوربین دو چشمی به چه نکاتی توجه کنم؟

هنگام خرید دوربین دو چشمی به چه نکاتی توجه کنم؟

انواع دوربین دو چشمی

دوربین های دو چشمی بر اساس ابعاد به سه دسته تقسیم بندی می شوند که هر کدام برای کاری طراحی شده اند. دوربین هایی با ابعاد بزرگ تصویر را برای شما واضح نمایش می دهد، برای شکار و طبیعت گردی مناسب اند ولی وزن بالایی دارند. دوربین هایی با ابعاد تقریبا معمولی مثل دوربین های بزرگ دارای لرزش گیر و برای جذب نور عالی نمی باشند ولی برای طبیعت گردی مناسب هستند و وزن زیادی ندارند. دوربین های کامپکت بسیار کوچک و کم وزن هستند و برای کسانی که قصد ندارند و حجم زیادی از وسایل را با خود ببرند مناسب است. البته قابلیت جذب نور و وضوح تصویر این نوع از دوربین های دو چشمی مثل بقیه دوربین ها نیست و دارای نقطه ضعف هایی می باشند.

بزرگنمایی دید دوربین دو چشمی

میزان دید دوربین دو چشمی سطح پوششی دوربین را نشان می دهد که شما از راست به چب چقدر می توانید بدون تکان دادن دست منظره را ببینید و این در دوربین ها با مارک ها و برند های مختلف فرق دارد. بزرگ نمایی دوربین های دو چشمی معمولا با دو عدد مختلف نوشته می شود که این دوعدد قطر لنز و قدرت زوم دوربین دو چشمی را نشان می دهد. نکته ی جالب این است که هر چه عدد بزرگ نمایی بیشتر باشد، دوربین شما روی لرزش دست حساس تر است و با تکان کمی از دست ممکن است سوژه را گم کنید.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.