خرید دمبل بدنسازی

0

معمولا در بدنسازی و ایروبیک دمبل یکی از وسیله های مهم است. دمبل ها معمولا بر  اساس وزن از ۲۵۰ گرم تا ۵۰ کیلوگرم متغیر هستند و شما باید با توجه به شرایط جسمانی و مشورت مربی خود دمبل را خریداری کنید. انتخاب دمبل بدنسازی مناسب به شما این امکان را می دهد، در باشگاه بهتر ورزش کنید.

مشاهده قیمت و خرید

انواع دمبل بدنسازی

انواع دمبل بدنسازی

دمبل ثابت : اگر شما به دنبال دمبل بدنسازی مقاوم و سخت برای باشگاه هستید؛ دمبل لاستیکی می تواند انتخاب مناسبی باشد. یکی از مزایای این نوع از دمبل ها داشتن پوشش بیرونی است که به عنوان یک محافظ عمل می کند. خراش ها و تراشه ها روی دمبل های فلزی به راحتی قابل مشاهده هستند؛ اما در دمبل های لاستیکی ثابت این فرورفتگی ها بسیار کمتر دیده می شوند.

دمبل های ثابت یورتان یکی دیگر از دمبل های ثابت است. این دمبل از دمبل های لاستیکی قوی ترند. خراش ها و تراشه هایی که گاهی ممکن است روی دمبل لاستیکی ایجاد شود روی این نوع از دمبل ایجاد نمی شود.

دمبل ثابت کرومی یکی از قدیمی ترین دمبل بدنسازی مورد استفاده ی ورزشکاران است. بسیاری از سالن های ورزشی با اندود کردن استیل بر روی دمبل کرومی ظاهری شیک را می سازند و در ورزشگاه از آن استفاده می کنند. مقاومت دمبل کرومی به اندازه دمبل یورتان یا لاستیکی نیست.

دمبل های هگزاگونالی برای کسانی که مرتب دمبل را روی زمین می گذارند و بر می دارند یک گزینه ی مناسب است. چرا که هنگام افتادن روی زمین نمی لغزد. دمبل هگزانولی برای کسانی که می خواهند در هزینه ها صرفه جویی کنند هم مناسب است؛ چرا که قیمت این نوع دمبل از دمبل های لاستیکی و یورتان ارزان تر است.

دمبل صفحه ای یکی از دمبل های خانگی است. این دمبل فضای کمی را اشغال می کند. حاوی میله ی کوچک همراه با صفحه هایی است که قابل تنظیم هستند. امکان تنظیم وزنه تا ۵ کیلوگرم را دارند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.