خرید میز اداری

0

وقتی وارد اداره ها یا شرکت های مختلف می‌شویم با انواع مختلفی از میز اداری مواجه میشویم. میز‌هایی که در طرح ها و جنس های مختلف وارد بازار می شوند و هر کدام برای پست مشخصی در اداره یا شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد. میز های اداری معمولا چند نوع هستند:

  • میز اداری مستقیم
  • میز اداری ۹۰ درجه
  • میز اداری منحنی

مشاهده قیمت میز اداری

میز اداری مستقیم چیست و چه کاربردی دارد؟

میز های مستقیم از بهم وصل شدن چند میز در کنار همدیگر تشکیل می‌شوند که امکان استفاده چند کارمند در کنار یکدیگر را فراهم میکند. میتوان روی این میز‌ها را از هم جدا کرد که هر فرد جداگانه بدون دخالت دیگری کار خود را انجام دهند، این نوع میز ها را معمولا در شرکت ها که چند نوع کارمند مشغول کار هستند یا مخابرات که چند نفر همزمان باید پاسخگو باشند مشاهده کرد.

میز اداری ال شکل یا ۹۰ درجه چیست و چه کاربردی دارد؟

این نوع میز ها هم از چند نوع میز تشکیل شده منتها با این تفاوت که یک میز با اختلاف ۹۰ درجه با یک زاویه از میز های دیگر جدا میشوند و ویژگی این نوع میز این است که شخص استفاده کننده میتواند به وسایل گوناگونی دسترسی داشته باشد یا اگر مکان کمی کوچک باید که نتوان چند میز را کنار یکدیگر گذاشت با بوجود آوردن یک زاویه بتوان فضا را برای همه ی کارمندان فراهم کرد.

میز اداری منحنی چیست و چه کاربردی دارد؟

این میز ها معمولا برای مدیران مورد استفاده قرار میگیرد زیرا مدیران معمولا وسایل گوناگون و زیادی را روی میز خود میگذارند و این نوع میز امکان استفاده از هر وسایلی را میدهد و میتواند وسایل زیادی را روی خود جای دهد. نوع دیگری از این نوع میز های در کنفرانس های نیز استفاده میشود.
همچنین از میز های بیضی شکل و مستطیلی نیز میتوان در اتاق کنفرانس نیز استفاده کرد.

مهمترین ویژگی میز اداری

مهمترین ویژگی میز اداری

  • میز اداری نباید زیاد فضای محیط را اشغال کند.
  • میز های اداری باید استاندراد های موجود را دارا باشد که اگر فردی پشت آن نشست بتوان به بخش های مختلف میز دسترسی پیدا کند و نباید احساس کند که میز برای او خیلی کوتاه یا خیلی بلند است.
  • جابه جایی میز اداری معمولا باید اسان باشد و براحتی حمل شود.
  • استحکام قابل قبولی داشته باشد.
  • کشوها و کمد های آن به اندازه خوب باشد.
  • از سیستم ایمنی مناسب برای کم ها و کشو ها استفاده کرده باشد.
  • لبه تیزی نداشته باشد.
  • ظاهری زیبا و شیک داشته باشد.

کارکرد میز اداری چگونه است ؟

انتخاب ویژگی میز اداری بستگی به کارکرد شما دارد، مثلا برای کارمندان باید میزی با کمد و کشو های مناسب تهیه کرد و لازم نیست حتما برای هر کارمند یک میز مجزا سفارش داد و میتوان از یک میز بزرگ برای چند کارمند استفاده کرد. میز منشی تقریبا باید تفاوت هایی با بقیه میز های داشته باشد از جمله اینکه فضای زیادی را اشغال نکند و کمی روی آن را با ارتفاع پوشاند که کسی نتواند وسایل روی میز منشی را ببنید. میز مدیریتی نیز باید دارای کشوها و کمدهای لازم برای وسایل مدیر را نیز دارا باشد همچنین بزرگ بودن میز نیز باید یکی از ملاک های اصلی باشد.
در آخر انتخاب یک میز اداری مناسب با متریال مناسب، ظاهری شیک و مناسب و ابعاد درست می تواند روی ظاهر اداره و شرکت شما تاثیر بگذارد همچنین به ویژگی هایی از جمله ارتفاع، رنگ تعداد کشوها یا کمدها و فضای روی آن نیز توجه کنید.

خرید میز اداری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.