خرید سرویس قابلمه

0

چگونه بهترین سرویس قابلمه را برای آشپزخانه خود انتخاب کنیم؟ آنچه که باید در مجموعه وسایل آشپزی خود به ویژه سرویس قابلمه، داشته باشیم عبارتند از: یک مجموعه معمولی ده تکه (شامل درب) شامل دو قابلمه با اندازه های مختلف و درب دار از ۱۶-۱۸ سانتی متر، دو ماهیتابه از ۲۰-۲۶ سانتی متر، یک ظرف قابلمه با درب یک شیرجوش با درب.

همچنین قابلمه های موجود در یک سرویس قابلمه، طیف متفاوتی از اندازه ها را برای کاربردهای خاص دربر می گیرند:

  • تابه یا قابلمه های سرخ کردنی نچسب و / یا فولاد ضد زنگ (۲۶ یا ۲۸ سانتی متر)، برای سرخ کردن غذاهای خرد شده ، تفت دادن ، تخم مرغ سرخ شده و املت به کار می روند.
  • قابلمه بزرگ (۴-۵ لیتر) برای جوشاندن و له کردن سبزیجات ، برنج ، ماکارونی ، سوپ مورد استفاده قرار می گیرد.
  • قابلمه کوچک یا قابلمه شیر (۱.۵-۲ لیتر) برای تهیه سس ها ، ذوب کننده کره ، شکلات ، کاستارد ، حرارت دادن شیر و… بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

مشاهده قیمت و خرید

جنس سرویس قابلمه

جنس سرویس قابلمه

فولاد ضد زنگ: این جنس از سرویس قابلمه، محکم ، سخت ، مقاوم در برابر خورندگی و مقرون به صرفه است. اما ظروف فولاد گرما را به خوبی هدایت نمی کنند و اغلب در پایه های چند لایه با آلومینیوم یا مس ترکیب می شوند تا در انتقال و پخش گرما بهتر عمل کنند.

آلومینیوم: سرویس قابلمه آلومینیومی گرما را به خوبی هدایت و حفظ می کند ، سبک است و زنگ نمی زنند  اما ممکن است برخی مواد غذایی به کناره ها بچسبند.

مس: قابلمه های مسی به خوبی گرما را هدایت می کنند و امکان کنترل دقیق دما ، گرم شدن و خنک شدن سریع را فراهم می کنند. اما تمیز نگه داشتن آن آسان نیست و باید روکش شود تا باعث آلودگی غذا نشود.

چدن: قابلمه های چدنی انتقال حرارت بسیار یکنواختی دارند، اما برای گرم شدن و خنک شدن مدت زمان بیشتری زمان لازم دارند. از معایب سرویس قابلمه چدنی آن است که آهن بسیار سنگین است و می تواند زنگ زده و شکننده شود.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.