خرید فر توکار

0

یکی از وسایل ضروری در کنار اجاق گاز فر است. فر برای پختن و آماده سازی بسیاری از غذا ها استفاده می شود. فر توکار در سال های اخیر به دلیل دکوراسیون و زیبایی ظاهری جذاب طرفداران زیادی پیدا کرده است. در انواع گازی، برقی و … تولید می شود. البته قیمت فر های توکار گران است و تعویض آن به راحتی ممکن نیست؛ پس بهتر است قبل از خرید با مزایا و معایب و ویژگی های آن آشنا شویم.

مشاهده قیمت و خرید

انواع فر توکار 

انواع فر توکار 

  • فر توکار برقی از یک یا چند المنت برای تولید حرارت استفاده می کند. از نظر حرارت دهی به چند دسته ی تقسیم می شوند. گریل در بالا، المنت از بالا یا پشت، حرارت سه بعدی، المنت دوبل در پایین و … از انواع حرارت دهی در فر های برقی است. دارای ترموستات هستند و اگر گرما بیش از حد شود المنت خاموش می شود. برای روشن کردن این نوع از فرهای توکار نیاز به کبریت یا فندک ندارید. همچنین معمولا مصرف برق فرهای توکار برقی زیاد می باشد.
  • اگر به دنبال فر توکار ارزان هستید بهتر است ار فر های گازی استفاده کنید. البته دارای معایب زیادی مثل حرارت دهی نامناسب هستند و به دلیل مزایای بسیار کم و محدود نمی توان آنها را با فرهای برقی مقایسه کرد.
  • نوع دیگر از فر های برقی هم با گاز کار می کنند و هم از برق استفاده می کنند. گرمای فر هم از برق و هم از برق تامین می شود. در آن ها کانوکشن تعبیه شده و می تواند انتخاب مناسبی باشد. البته در صورت نبود برق یا گاز استفاده از فر غیر ممکن می شود.
  • از نظر عملکرد فر های توکار فن دار حرارت را به طور مساوی پخش می کند و غذا در مدت زمان کمتری آماده می شود. فر های توکار چند کاره دارای دو المنت پایینی و بالایی هستند و برای یخ زدایی بسیار مناسب می باشند. همچنین با این نوع از فر ها می توانید لازانیا و پیتزا برشته شده به دلیل ویژگی های منحصر فردی که دارد درست کنید.

مشاهده قیمت و خرید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.