راهنمای خرید سه پایه نقاشی

0

خب بحث امروز ما در مورد خرید سه‌ پایه نقاشی هست. قطعا اگر در حوزه نقاشی یک حرفه‌ای هستید، سه پایه نقاشی دارید ولی اگر میخواهید آن را تعویض کنید و یک سه پایه نقاشی بهتر برای خود خریداری کنید با ما همراه شوید. اگر هم تازه کار هستید، این موضوع خوراک شماست؛ چرا که از صفر تا صد خرید یک سه پایه نقاشی را به شما میگوییم و شما به راحتی می‌توانید اقدام به خرید آن نمایید.

با توجه به سرچ‌های من، هیچ سایتی مثل مجله چاپخونه راجع به این موضوع مفصل توضیحی نداده است و ما قرار هست اولین سایتی باشیم که کامل در مورد همه نکات خرید سه پایه نقاشی، توضیحاتی در اختیار شما قرار می‌دهد.

با توجه به موضوعات قبلی که در مورد خرید لوازم نقاشی بود، امروز نوبت به سه پایه نقاشی رسیده است. با ما همراه شوید تا بهترین سه پایه نقاشی ممکن را نسبت به بودجه‌ای که در توان دارید، خریداری کنید.

مشاهده قیمت سه پایه نقاشی

راهنمای خرید سه پایه نقاشی

نقاشی روی بوم خیلی کار هیجان‌انگیز و در عین حال سختی است. خب قطعا هر کاری سختی خاص خود را دارد ولی با تمرین هر کاری امکان‌پذیر می‌شود. نقاشی روی بوم به یک وسیله به نام سه پایه نقاشی نیاز دارد تا بوم روی آن قرار بگیرد و نقاش بتواند نقاشی کند.

در موقع خرید بوم نقاشی متوجه می‌شوید که بوم نقاشی انواع مختلفی دارد و شامل مدل‌های متعددی نیز می‌شود. اکثر ما فک میکنیم سه پایه نقاشی وسیله ای چوبی و بلند است که بوم نقاش رو آن قرار می‌گیرد و نقاش، شروع به نقاشی میکند. اما اینطور نیست؛ شاید برای شما جالب باشد بدانید که سه پایه‌های نقاشی فقط چوبی نیستند و حتی مدل‌های فلزی نیز دارند. بیشتر کاربرد سه پایه‌های فلزی مربوط به نقشه کشی می‌باشد اما خب قطعا برای نگهداری بوم نقاشی نیز از آن استفاده می‌شود. در بخش بعد مفصل در مورد این موضوع صحبت می‌کنیم.

انواع مدل‌های سه ‌پایه نقاشی

انواع مدل‌های سه ‌پایه نقاشی

همان طور که در بخش بالا نیز گفتیم؛ سه پایه‌های نقاشی مدل‌های مختلفی دارند که حال می‌خواهیم این مدل‌ها را خدمت شما معرفی کنیم:

سه پایه نقاشی چوبی

 وزن کم و جا به جایی آسان از مزیت‌های این نوع از سه پایه‌ها محسوب می‌شوند. این نوع از سه پایه‌ها از گذشته طرفداران زیادی  در میان هنرمندان و نقاشان داشته‌اند. این سه پایه، رایج ترین سه پایه نقاشی از گذشته تا به امروز است.

سه پایه نقاشی فلزی

 اصولا سه پایه‌های فلزی از آلومینیوم ساخته می‌شوند. استفاده از آلومینیوم برای سه پایه فلزی به این دلیل است که این فلز باعث می‌شود که سه پایه‌ای محکم و با استحکام و با دوام  به دست مشتری برسد. همان طور که در بخش مقدمه نیز گفتیم؛ کاربرد سه پایه‌های فلزی اکثرا در بخش نقشه کشی است.

سه پایه نقاشی تاشو

سه پایه تاشو طرفداران خاص خود را دارد. بعضی از هنرمندان و نقاشان دائما در حال تغییر فضای نقاشی خود هستند، در نتیجه سه پایه تاشو بهترین گزینه برای این افراد است. این سه پایه هم فضای کمتری را اشغال می‌کند و هم حمل و نقل آسان تری نسبت به سه پایه‌های معمولی دارد و همین باعث می‌شود که این افراد به سراغ این سه پایه نقاشی بیایند.

سه پایه‌های نقاشی رومیزی

همان طور که از اسم این سه پایه نیز پیداست، روی میز شما قرار می‌گیرند و ارتفاع چندانی نیز ندارند. این سه پایه نیز طرفداران خاص خود را دارد اما خب هر کسی سمت این سه پایه نمیرود.

نکته مهم این است که، تقریبا همه سه پایه‌ها قابلیت تنظیم ارتفاع دارند اما شما حتما باید در هنگام خرید آن را چک کنید و از سلامت آن با خبر شوید.

برای خرید سه پایه‌های فلزی سعی کنید آن مواردی را خریداری کنید که پایه آن‌ها پلاستیکی غیر لیز باشد.

در ضمن درست است که طول و عرض سه پایه‌ها قابلیت تنظیم دارد؛ اما شما باید مطمئن شوید که این طول و عرض به اندازه‌ای بزرگ باشد تا بوم نقاشی مورد نظر شما روی آن جا بشود. پس اندازه طول و عرض یک سه پایه نقاشی بسیار بسیار مهم است.

قیمت انواع سه‌ پایه نقاشی در بازار

طی مدت گذشته، متاسفانه نوسانات ارز قیمت اجناس را به قدری افزایش داده است که، قدرت خرید بعضی از کالا‌ها از دست عده‌ای از مردم خارج شده است. پس این بخش بسیار مهم است؛ چون ما در این بخش تعدادی از قیمت‌های سه پایه‌های نقاشی را بررسی می‌کنیم تا شما کاملا با قیمت‌ها آشنا شوید. لازم به ذکر است که قیمت‌ها از یک منبع کاملا موثق به دست آمده‌اند.

ارزان‌ترین سه پایه نقاشی بازار کدام است ؟

با ارزان‌ترین سه پایه بازار شروع میکنیم که یک سه پایه آلومینیومی مدل تاشو است و قیمت آن یکصد و چهل و نه هزار تومان است. بعد از این مدل یک سه پایه نقاشی معمولی با قیمت یکصد و شصت و سه هزار تومان در دسترس است. همچنین سه پایه چوبی رومیزی از برند پارس قیمتی یکصد و شصت و هشت هزار تومانی دارد.

همیشه در قسمت قیمت‌ها، پرفروش‌ترین کالا‌ها را همراه با قیمت معرفی می‌کنیم؛ چرا که قطعا این مدل‌ها، کیفیت و قیمت خوبی دارند که پرفروش هستند.

پرفروش‌ترین سه پایه نقاشی بازار کدام است ؟

پرفروش‌ترین سه پایه‌های نقاشی شامل:

۱) سه پایه نقاشی چوبی از برند پارس با قیمتی دویست هزار تومانی

۲) سه پایه آلومینیومی تاشو با قیمت یکصد و چهل و نه هزار تومان

۳) سه پایه چوبی از برند ره آورد با قیمتی ششصد و هشتاد هزار تومانی

گران‌ترین سه پایه نقاشی بازار کدام است ؟

وقت آن رسیده که به سراغ گران‌ترین سه پایه‌های نقاشی این بازار برویم:

۱) سه پایه نقاشی نفیس چوبی با قیمتی سه میلیون و چهارصد و پنجاه هزار تومانی

۲) سه پایه نقاشی نفیس چوبی با قیمت سه میلیون و صد هزار تومانی

۳) سه پایه بوم نقاشی مدل فرشچیان با قیمتی دو میلیون و دوست و هشتاد هزار تومانی

شاید قیمت بالای این سه پایه‌های نقاشی باعث شد که مغز شما سوت بکشد و برای شما سوال باشد که واقعا چر اینقدر این قیمت‌ها برای یک سه پایه نقاشی نجومی هستند؛ دلیل آن این است که این سه پایه‌ها اکثرا برای نگهداری بوم یک نقاش استفاده نمی‌شوند تا نقاش روی آن نقاشی کند، بلکه اکثرا روی این سه پایه‌ها، تابلوهایی نفیس و گران نگهداری می‌شود. به نوعی این سه پایه‌ها جزئی از دکور یک منزل لوکس هستند.

خرید سه پایه نقاشی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.