راهنمای خرید سوکت پخش خودرو

1

در ادامه معرفی خرید لوازم خودرو، در این قسمت به سراغ راهنمای خرید سوکت پخش خودرو رفتیم. خرسندیم که مجله چاپخونه اولین وب ‌سایتی است که در مورد خرید این محصول تولید محتوا می‌کند. پس با ما همراه شوید.

سوکت پخش خودرو چیست ؟

سوکت پخش خودرو، سوکتی دارای تعداد زیادی سیم است که قصد دارد بدون دستکاری سیستم برق خودرو و بدون قطع کردن سیم‌ها، سیستم پخش جدید یا همان ضبط را به خودرو متصل کند.

بعضی از این سوکت‌ها باعث می‌شوند شما با تعبیه دکمه‌هایی روی فرمان، به ضبط دسترسی داشته باشید. برای مثال بتوانید صدای موزیک را کم یا زیاد کنید. همچنین می‌توانید از روی فرمان موزیک را تغییر دهید و به موزیک قبلی یا بعدی بروید.

مشاهده انواع سوکت پخش خودرو

خرید سوکت پخش خودرو

خرید سوکت پخش خودرو

برای خرید سوکت پخش خودرو حتما باید در مرحه اول چک کنید که آیا این سوکت خودروی شما را پشتیبانی می‌کند و یا خیر!

بهترین برندهای سوکت پخش خودرو

در مرحله بعد باید به سراغ این بروید که این سوکت، چه برندهایی را ساپورت می‌کند. برای مثال یک سوکت فقط برند پایونیر را ساپورت می‌کند و مثلا سوکتی دیکر هم وجود دارد که هم برند سونی و هم برند پایونیر را ساپورت می‌کند.

نکته مهم این جا است که یک سری از سوکت‌ها، فقط برای مثال از برند پایونیر سال‌های ۹۵ تا ۹۷ را ساپورت می‌کنند که حتما باید به این نکته دقت کنید.

همچنین سوکت‌هایی هستند که سال‌های خاصی از خودروها را پشتیبانی می‌کنند. مثلا فلان سوکت فقط خودرو ۴۰۵ را از سال ۹۱ تا ۹۴ ساپورت می‌کند. پس به این نکته نیز دقت کنید.

قیمت سوکت پخش خودرو

بررسی قیمت انواع سوکت پخش خودرو در بازار

بررسی قیمت انواع سوکت پخش خودرو در بازار

خب حالا که با هم نکات مهم برای خرید سوکت پخش خودرو را مرور کردیم؛ وقت آن رسیده است که کمی به سراغ قیمت‌ها برویم و آن‌ها را با هم تا حدی زیر ذره‌بین قراردهیم.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها و اطلاعات به دست آمده در این قسمت از یک سایت کاملا معتبر و رسمی هستند؛ اما خب به دلیل نوسانات قیمت ارز در ایران، ممکن است زمانی که شما اقدام به خرید می‌نمایید قیمت‌ها کمی اختلاف داشته باشند و خب امیدواریم در آن زمان از قیمت‌های زیر ارزان‌تر باشند!!

ارزان‌ترین سوکت پخش خودرو در بازار کدام است ؟

ارزان‌ترین سوکت پخش خودرو در بازار، سوکت فابریک پخش خودرو است. مناسب تمامی خودروها است و قیمت آن نیز یازده هزار تومان است.

سوکت ارزان بعدی سوکت پخش خودرو، مناسب پخش پایونیر است. ۱۱ پین دارد. مناسب پخش‌کننده‌های سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ است. مناسب پایونیرهای قدیمی است. قیمت این سوکت پخش پایونیر پانزده هزار تومان است.

گران‌ترین سوکت پخش خودرو کدام است ؟

گران‌ترین سوکت پخش خودرو، سوکت اینترفیس پخش خودرو است. از تمامی خودرو‌ها پشتیبانی می‌کند. قابلیه کنترل ضبط از روی فرمان را به شما می‌دهد. این سوکت فقط مناسب پخش‌های سونی و پایونیر است. قابلیت نصب بسیار آسانی دارد. قیمت این سوکت پخش خودرو، سیصد هزار تومان است!

پس از سوکت پخش اینترفیس بالا، سوکت پخش گران بعدی مناسب برای خودروهای ۲۰۶ مدل ۹۳ تا ۹۵ است. تنها از پخش‌های سونی و پایونیر پشتیبانی می‌کند. قابلیت نصب آسانی دارد. قابلیت کنترل ضبط از روی فرمان را نیز دارا است. قیمت این سوکت پخش، یکصد و نود و دو هزار تومان است.

خرید سوکت پخش خودرو

1 نظر
  1. داود می گوید

    سلام تیبا دارم ضبط فابریک رو باز کردم دو تا سوکت داره یکی مشکی که چند تاش خالیه ولی سفیده همش کامله حالا میخوام ضبط پایونر ۱۷۵۰ نصب کنم پشتش جای یه سوکته کدوم یکی رو باید وصل کنم؟؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.