راهنمای خرید آمپلی فایر خودرو

0

موضوع امروز صحبت امروز ما در مورد خرید لوازم خودرو حرفه‌ای برای سیستم صوتی خودرو است. قرار است که در مورد خرید آمپلی فایر خودرو با هم گپ بزنیم و شما را با نکات مهم برای خرید این کالا آشنا کنیم. پس با ما همراه شوید.

دستگاه آمپلی فایر خودرو چیست و چه کاربردی دارد ؟

اولین سوالی که احتمالا به ذهن شما می‌آید این است که دستگاه آمپلی فایر چیست؟ آمپلی فایریکی از قطعات (دستگاه) بسیار اساسی در سیستم صوتی خودرو است. وظیفه این دستگاه به این شکل است که صدا را دریافت می‌کند، سپس آن را تجزیه می‌کند و پس از تجزیه صدا آن را تقویت می‌کند و برای اسپیکرها ارسال می‌کند.
خرید آمپلی فایر خودرو کار آسانی نیست؛ اما ما این جا هستیم که شما را راهنمایی کنیم و به ما کمک کنیم. برای خرید یک آمپلی فایر خوب، نکاتی وجود دارد که حتما باید رعایت کنید که الان یکی یکی این نکات را برای شما بررسی میکنیم.

مشاهده انواع آمپلی فایر خودرو

توان خروجی آمپلی فایر خودرو

توان خروجی آمپلی فایر خودرو

سعی کنید دستگاهی را خریداری نمایید که توان خروجی بسیار بالایی داشته باشد که به این زودی‌ها پشیمان نشوید و بتوانید طولانی مدت از آن استفاده کنید. هر چه که توان خروجی یک آمپلی فایر بیشتر باشد، بهتر است.

بیشینه توان خروجی آمپلی فایر خودرو

این موضوع بسیار مهمی است که حتما باید به آن توجه کنید. به زبان ساده، بیشینه توان خروجی، حداکثر میزان تقویت لحظه‌ای صدا توسط آمپلی فایر است. این به این معنا است که آمپلی فایر از این عدد توان بیشتری برای تولید صدای واضح‌تر و شفاف‌تر ندارد.

تعداد کانال آمپلی فایر خودرو

 شاید خیلی شنیده‌ باشید که فلان آمپلی فایر ۲ کانال است اما معنی آن را ندانید! اصولا (نه حتما)  آمپلی‌فایرها در مدل های دو کانال، چهار کانال و شش کانال در بازار وجود دارند. از مدل دو کانال در کنار یک جفت باند استفاده می‌شود. از مدل چهار کانال در کنار یک جفت باند و یک ساب ووفر استفاده می‌شود. از مدل شش کانال در کنار دو جفت باند و یک ساب ووفر استفاده می‌شود.

حجم صدا آمپلی فایر خودرو

اگر می‌خواهید که حجم صدای تولیدی از سیستم صوتی خودرو خود را دو برابر کنید، نیاز است که از یک تقویت کننده استفاده کنید که توان خروجی صدای آن ۱۰ برابر آمپلی فایر الان شما باشد!!!

قیمت آمپلی فایر خودرو

کیفیت ساخت آمپلی فایر خودرو

کیفیت ساخت آمپلی فایر خودرو

دقت کنید که همیشه اجناسی در بازار وجود دارند که قیمت پایین‌تری نسبت به دیگر کالاها دارند. احتمال دارد که وسوسه بشوید و به سراغ این اجناس بروید؛ اما دقت کنید که قرار نیست با چنین پول کمی کالایی با کیفیت عالی در اختیار شما بگذارند. پس پیشنهاد می‌کنم که همیشه کالایی که خریداری می‌کنید یا از برند خوب و معتبری باشد و یا این که از کیفیت آن اطمینان داشته باشید.

بهترین برندهای آمپلی فایر خودرو

برندهای معروف و معتبر آمپلی فایر خودرو شامل:

قیمت انواع آمپلی فایر خودرو

قیمت انواع آمپلی فایر خودرو

خب حالا بعد از بررسی نکات بالا، وقت آن رسیده است که شما را کمی با قیمت‌های انواع آمپلی فایر در بازار آشنا کنیم و تا حدی قیمت‌ها را با هم زیر ذره‌بین قرار دهیم.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها و اطلاعات به دست آمده در این قسمت از یک سایت کاملا معتبر و رسمی هستند؛ اما خب به دلیل نوسانات قیمت ارز در ایران، ممکن است زمانی که شما اقدام به خرید می‌نمایید قیمت‌ها کمی اختلاف داشته باشند و خب امیدواریم در آن زمان از قیمت‌های زیر ارزان‌تر باشند.

ارزان‌ترین آمپلی فایر خودرو در بازار کدام است؟

ارزان‌ترین آمپلی فایر خودرو در بازار از برند کارینا است. دارای دو کانال است. یک کیلوگرم وزن دارد. توان خروجی آن ۱۰۰۰ وات است. به رنگ نارنجی است. قیمت آن نیز ششصد و پنجاه هزار تومان است.

آمپلی فایر ارزان بعدی باز هم از برند کارینا است. دارای دو کانال است و همچنین وزن آن یک کیلوگرم است.به رنگ قرمز است و توان خروجی آن ۱۰۰۰ وات است. قیمت این آمپلی فایر ارزان، ششصد و هشتاد هزار تومان است.

پرفروش‌ترین آمپلی فایر خودرو در بازار کدام است؟

پرفروش‌ترین آمپلی فایر خودرو در بازار از برند بوستر است. دو کانال دارد. توان خروجی آن ۸۵۰ وات است. دو کیلوگرم وزن دارد. قیمت این کالا نهصد و چهل هزار تومان است.

آمپلی فایر پرفروش بعدی از برند پرمیر است. دارای دو کانال است. دو کیلوگرم وزن دارد. توان خروجی آن ۸۵۰ وات است. قیمت این آمپلی فایر نهصد و پنجاه هزار تومان است.

گران‌ترین آمپلی فایر خودرو در بازار کدام است؟

گران‌ترین آمپلی فایر خودرو در بازار از برند دی دی آئودیو است. پنج کانال دارد. ۲ کیلو گرم وزن دارد. . توان خروجی آن ۱۳۶۰ وات است. دارای ریموت بیست است. ابعاد کوچکی دارد. قیمت این کالا ده میلیون تومان است.

آمپلی فایر گران بعدی از برند استتسام است. یک کانال دارد! توان خروجی مداوم آن ۳۵۰۰ وات است. قیمت این کالا هفت میلیون و نهصد هزار تومان است.

خرید آمپلی فایر خودرو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.