خرید ظرف غذا سفری

0

برای مسافرت کردن نیاز به وسایل و ابزار هایی دارید که اگر آن ها تهیه نکنیم در مسافرت به مشکل بر می خورید. یکی از وسایل مهم و ضروری ظرف غذا سفری است. شما تقریبا بدون ظرف غذا نمی توانید در مسافرت هیچ چیزی را میل کنید. انتخاب ظرف غذا سفری به شما کمک بسیاری در مسافرت می کند.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای خرید ظرف غذا سفری

نکاتی برای خرید ظرف غذا سفری

جنس ظرف غذا سفری

ظروف سفری در انواع مختلفی وارد بازار می شود و یکی از مزیت های آن ها اشغال کم فضا و محیط است و به راحتی در داخل ساک و کیف قرار می گیرند. جنس های مختلفی مثل استیل، پلاستیک، آلومینیوم و … دارند. ظروفی که از جنس استیل هستند؛ بسیار با دوام و مقاوم در برابر پوسیدگی و خراش هستند. یکی از ایراد های این نوع ظرف ها پخش نشدن گرما به صورت یکنواخت و وزن بالا می باشد. ظرف های پلاستیکی برای گرم کردن مواد غذایی مناسب نیستند و ممکن است بسوزد و بوی بدی تولید کند. البته بسیار سبک و مقاوم هستند و فضای کمی هم معمولا اشغال می کنند. ظروف تیتانیومی برای افرادی که مدام مسافرت میکنند؛ بسیار مناسب است. حرارت را به خوبی منتشر می کند و مثل ظرف های استیل موجب ته گرفتن غذا نمی شود. قیمت آن هم از بقیه ظرف ها به دلیل کارایی و عملکرد مناسبی که دارد از بقیه ظرف ها بیشتر می باشد. ظروف نچسب یکی دیگر گزینه های مناسب است. این ظروف به راحتی تمیز میشوند، برای پختن غذا استفاده می شوند و زمان صرف شستن ظروف نمی شود. تنها عیب این نوع ظرف ها نگهداری از آن هاست و شما باید بسیار مراقب باشید تا خط و خش روی آن ها نیفتد.

علاوه بر جنس خوب است قبل از خرید ظرف غذا سفری به تعداد افراد و اندازه ی ظروف توجه کنید. انتخاب اندازه ی مناسب به شما این امکان را می دهد که در کوله پشتی خود علاوه بر ظرف وسایل دیگری هم قرار دهید و از سنگین شدن ساک جلوگیری می کند.

توجه به لوازم جانبی ظرف مثل داشتن درپوش و دستگیره هم می تواند مفید باشد و کار را برای شما آسان تر کند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.