خرید شیشه پاک کن آکواریوم

0

تمیز کردن شیشه آکواریوم یکی از کارهایی است که همه ی دارندگان آکواریوم باید انجام دهند ولی به دلیل سختی این کار و زمان بر بودن خیلی ها از انجام این کار صرف نظر میکنند. به همین دلیل ما یک وسیله ی مناسب را در ادامه معرفی میکنیم که میتوانید براحتی و در زمان کم شیشه آکواریوم را کاملا تمیز کنید.

مشاهده قیمت و خرید

شیشه پاک کن اکواریوم (مغناطیسی چیست)؟

شیشه پاک کن اکواریوم (مغناطیسی چیست)؟

این وسیله یک وسیله ی مغناطیسی که دارای دو آهنربا در دو طرف می باشد که یک قسمت را داخل آکواریوم گذاشته و قسمت دیگر که دارای دسته نیز است را بیرون آکواریوم قرار داده و این دو قسمت را در نقطه مشترک شیشه آکواریوم قرارداده تا با آهنربایی که دارد بهم وصل شود.
شما میتوانید با دسته این وسیله را تکان دهید و به هر قسمت از شیشه آکواریوم خود ببرید و قسمت متقارن آن نیز بطور همزمان تکان میخورد و هم بیرون و هم داخل شیشه آکواریوم را تمیز میکند.

ویژگی های شیشه پاک کن آکواریوم

با این شیشه پاک کن دیگر نیازی نیست وسیله ای را داخل آکواریوم به منظور تمیز کردن شیشه انجام دهید و در نتیجه کار شما آسان تر میشود.
بعضی از شیشه پاک کن ها دارای تیغه (پلاستیکی) به منظور تمیز کردن و صفحه ابری برای شست و شو می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

برای خرید شیشه پاک کن آکواریوم باید به چه نکاتی توجه کرد ؟ 

در موقع خرید شیشه پاک کن به جنس آن حتما توجه کنید که در صورت شوری آب و یا پلنت و… آکواریوم آسیبی به شیشه پاک کن نرسد (یا میتوانید شیشه پاک کن مناسب آکواریوم خود را خریداری کنید.)
به ابعاد این وسیله نیز توجه کنید وبا توجه به حجم آکواریوم خود آن را خریداری کنید.
در آخر برای داشتن یک شیشه آکواریوم تمیز و راحتی کار خودتان خرید یک شیشه پاک کن مناسب با توجه به جنس ، ابعاد ، نوع آکواریوم و ویژگی های شیشه پاک کن را پیشنهاد میکنیم.

قیمت خرید شیشه پاک کن آکواریوم چقدر است ؟ 

شیشه پاک کن را میتوان حدودا بین ۷۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان خریداری کرد.

مشاهده قیمت و خرید

یکی از وسایلی که در خانه به منظور زیبایی دکوراسیون خانه تهیه می‌گردد آکواریوم است، ولی تمیز نگه داشتن این وسیله نیز حایز اهمیت است زیرا در صورت کثیفی نه تنها باعث زیبایی خانه نمی‌شود بلکه ظاهر زشت باعث می‌شود.
آکواریوم شما جذابیت خود را از دست بدهد. شما میتوانید به وسیله گوناگونی شیشه‌ی آکواریوم خود را تمیز کنید از جمله یک دستمال مرطوب، اسفنج، اسکرابر یا شیشه پاک‌کن اکواریوم که به عنوان شیشه‌شوی مغناطیسی نیز شناخته می‌شود.

این را توجه داشته باشید که شیشه‌ی آکواریوم شما هر روز قطعا کثیف می‌شود و اگر بخواهید هر روز آب آن را خالی کنید که بتوانید شیشه‌ی آن را تمیز کنید، دردسر ساز است، به همین منظور شیشه شوی مغناطیسی یکی از بهترین گزینه ها است.
شما بدون اینکه حتی دستتان خیس شود با این وسیله کوچک میتوانید شیشه‌ی آکواریوم خود را تمیز کنید به همین منظور شیشه پاک کن دو طرفه می باشد که هر طرف آن دارای آهن ربایی است که میتواند دو طرف را به هم متصل کند با شیشه‌ی بینشان. شما میتوانید با این وسیله دو طرف شیشه آکواریومتان را براحتی و همزمان تمیز کنید بدون اینکه به ماهی‌ها صدمه ای وارد شود.
قسمتی که دارای پد پاک کننده و بخش مغناطیسی است داخل شیشه و قسمت دیگر با یک دسته خارج قرار می‌گیرد .
این نکته را توجه داشته باشید که پد را زیاد به کف اکواریوم نزدیک نکنید که در این صورت ذرات کثیف کف به زیر پد نرود و آن را کثیف و خراب نکند.
داشتن یک شیشه پاک کن مناسب برای آکواریوم تقریبا کاری ضروری می باشد، زیرا تمیز نگه داشتن شیشه آکواریوم امری ضروری است. هزینه این محصول معمولا حدودا ۱۰۰ تومن می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.