خرید طناب ورزشی

0

تحرک انسان ها در چند دهه ی اخیر به دلیل فناوری و تکنولوژی کاهش یافته و اغلب مردم همان پیاده روی ساده را ندارند. ورزش کردن برای کسانی که اضافه وزن دارند و در طول روز حتی یک فعالیت ساده را ندارند یک امر ضروری است. با ورزش کردن علاوه بر کاهش وزن شما را سرگرم می کند. طناب زنی یکی از ساده ترین ورزش هاست که پیر و جوان می توانند آن را انجام دهند. با خرید طناب ورزشی مناسب، شما می توانید بدون مراجعه به باشگاه در خانه خودتان ورزش کنید.

مشاهده قیمت و خرید

هنگام خرید طناب ورزشی به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید طناب ورزشی به چه نکاتی توجه کنیم؟

انواع طناب : طناب تزئینی بیشتر برای کودکان تهیه می شود در مدرسه هم انواع مختلف آن را دیده اید. طناب های کابلی برای کسانی که دوست دارند سرعتی طناب بزنند طراحی شده است. این طناب ها سبک هستند و این امکان را به شما می دهد که با انواع حرکات های طناب زنی را تمرین کنید.هنگام طناب زنی با این طناب ها باید مراقب باشید که به خودتان آسیب نزنید. طناب های پنبه ای از جنس های دیگر طناب ورزشی است. این طناب ها مخصوص کاهش وزن و تناسب اندام است. طناب چرمی هم برای کاهش وزن و تناسب اندام مناسب است ولی بیشتر برای حرفه ای ها کاربرد دارد و برای کسانی که تازه ورزش کردن و طناب زنی را شروع کرده اند کار با این طناب ها توصیه نمی شود. همچنین برخی از طناب ها که با مواد PVC ساخته شده اند، برای تقویت پرش عالی هستند. این طناب مخصوص کسانی است که تازه طناب زنی را شروع کرده اند و در تمرینات به آنها کمک زیادی می کند.

طول و وزن طناب : قبل از خرید طناب ورزشی شما باید به این دو مورد توجه ویژه ای داشته باشید. طول طناب برای مبتدی ها و حرفه ای را متفاوت است که آن را از یک طناب زن حرفه ای یا مربی بپرسید. وزن طناب هم باید با حرکتی که می خواهید انجام دهید متناسب باشد و اگر مبتدی هستید از خرید طناب های کم وزن و سرعتی خودداری کنید.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.