خرید غذای خشک گربه

0

اگر شما سرپرست یک گربه را به عنوان یک حیوان خانگی قبول کردید باید به رژیم غذایی این حیوان توجه خاصی داشته باشید زیرا در صورت نداشتن برنامه مناسب گربه شما دچار مشکلاتی از جمله چاغی می شود. یکی غذاهای معروف که میتوانید به عنوان رژیم غذایی به گربه خود دهید غذای خشک می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

غذای خشک شامل چه چیز هایی می باشد

غذای خشک شامل چه چیز هایی می باشد

گربه شما از زمانی که دیگر نیازی به شیر ندارد میتواند غذای خشک مصرف کند. غذای خشک انواعی دارد و میتواند شامل مواد غذایی از جمله: گوشت ، مرغ ، ماهی ، انواع ویتامین ها ، انواع آمینو اسید ها ، مواد معدنی ، آنزیم ها و پروتئین ها و… باشد.
در خرید غذا خشک به نکات زیر توجه کنید:
سن گربه ، علایق گربه (نر و ماده بودن نیز در علایق گربه موثر است) ، مارک غذاهای خشک ، مقدار غذا ، مزه غذا ، میزان مواد به کار رفته در آن و…
توجه داشته باشید که گربه ها مانند  سگ ها نیستند بتوانند هر غذایی را مصرف کنند. شاید سگ های با غذاهای خانگی مثل برنج کنار بیایند ولی گربه ها اینطور نیستند. اگر از دامپزشکی یا متخصصی شنیدید که گربه غذای خانگی مصرف میکند منظور آن مرغ و گوشت و ماهی پخته می باشد ، نه برنج و انواع این ها.
همچنین به درصد مرغ ، گوشت و سبزیجات غذا نیز توجه کنید.

مشاهده قیمت و خرید

غذای خشک چه ویژگی هایی میتواند داشته باشد

توجه داشته باشید که غذای خشک نیز میتواند ویژگی های منحصر به فردی از جمله جلوگیری از ریزش مو گربه ، جلوگیری از آلرژی فصلی ، باعث تمیزی لثه و دندان ها شود ، از بو بد دهان گربه جلوگیری کند ، انرژی زیاد و باعث نشاط گربه شود ، همچنین بعضی از غذاهای خشک میتواند برای توله گربه ها مناسب باشد ، معمولا غذاهای خشک مزه سبزیجات و گوشت و مرغ میدهند ، مقرون به صرفه بودن و…
توجه داشته باشید که غذای خشک شاید نتواند آب مورد نیاز گربه را برطرف کند به همین منظور سعی کنید با کاسه که از آب پر شده به آن آموزش بدهید و اگر نخورد میتوانید در کنار غذای خشک از غذاهای مرطوب استفاده کنید.
در آخر برای سلامتی گربه تان باید یک رژیم مناسب غذایی برای او داشته باشید و برنامه غذایی آن را تغییر ندهید و اگر میخواهید تغییر دهید یهو تغییر ندهید و کم کم از غذای قبلی کاسته و به غذای جدید اضافه کنید.
قیمت غذای خشک گربه حدودا بین ۹۰ تا حدودا ۵ ملیون ۷۵۰ می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.